Samosia juz dziala, ile razy odswierzyles strone zeby sprawdzic czy juz dziala?

No ile?
Tak sie sprawdza poziom uzaleznienia

Pokaż odpowiedzi użytkownika (51) »


Najlepsza odpowiedź
  • Bajkopisarz
    (13 - 2)
    87%
    Bajkopisarz [18.02.17, 04:02]
    Tomek w pilke gral po szkole
    Plywal w stawie, lapal mole
    Tematow zna nie malo
    Rozmawia o nich smialo
    Na samosi sie przylaczyl
    Teraz swiat mu sie wylaczyl

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    (1 - 0)
    100%
    gość [18.02.17, 01:57]
    Corosia
    gh0st
    Bajkopisarz
    gh0st
    Bajkopisarz
    gh0st
    Dostałem znać, że działa;)
    Pewnie Corosia na priv przez kowbo dala ci znac;)
    Tak, szczególnie, że nie mam tam konta i się tam nie pojawiam praktycznie wcale;) Ale strzelaj dalej;D
    Ciebie nigdzie nie ma a jednoczesnie jestes w calych internetach Tomku, a moze jestes tym tajemniczym Maciejem Corosi? :|
    Jestem duchem...
    Czy ja o czymś nie wiem ? :P
    Pewnie o wielu rzeczach;D
  • Corosia
    (1 - 0)
    100%
    Corosia [18.02.17, 01:57]
    Bajkopisarz
    gh0st
    Bajkopisarz
    gh0st
    Bajkopisarz
    gh0st
    Dostałem znać, że działa;)
    Pewnie Corosia na priv przez kowbo dala ci znac;)
    Tak, szczególnie, że nie mam tam konta i się tam nie pojawiam praktycznie wcale;) Ale strzelaj dalej;D
    Ciebie nigdzie nie ma a jednoczesnie jestes w calych internetach Tomku, a moze jestes tym tajemniczym Maciejem Corosi? :|
    Jestem duchem...
    Z nazwy tutaj, bo na internetach to sie nazywa nolife xD ps. jak to uderzenie pozniej pasa to przepraszam, czasem mnie ponosi :P

    Dobrze, że nie chcesz napisać samosiaowych 50 greya :P
  • gość
    (1 - 0)
    100%
    gość [18.02.17, 01:58]
    Bajkopisarz
    gh0st
    Bajkopisarz
    gh0st
    Bajkopisarz
    gh0st
    Dostałem znać, że działa;)
    Pewnie Corosia na priv przez kowbo dala ci znac;)
    Tak, szczególnie, że nie mam tam konta i się tam nie pojawiam praktycznie wcale;) Ale strzelaj dalej;D
    Ciebie nigdzie nie ma a jednoczesnie jestes w calych internetach Tomku, a moze jestes tym tajemniczym Maciejem Corosi? :|
    Jestem duchem...
    Z nazwy tutaj, bo na internetach to sie nazywa nolife xD ps. jak to uderzenie pozniej pasa to przepraszam, czasem mnie ponosi :P
    Mnie w internecie nic nie rusza;) W życiu realnym też trzeba się namęczyć, aby mnie z równowagi wyprowadzić, albo chociaż cień negatywnej emocji wzbudzić. A tutaj, to już niemalże niemożliwość;)
  • Corosia
    (1 - 0)
    100%
    Corosia [18.02.17, 01:58]
    gh0st
    Corosia
    gh0st
    Bajkopisarz
    gh0st
    Bajkopisarz
    gh0st
    Dostałem znać, że działa;)
    Pewnie Corosia na priv przez kowbo dala ci znac;)
    Tak, szczególnie, że nie mam tam konta i się tam nie pojawiam praktycznie wcale;) Ale strzelaj dalej;D
    Ciebie nigdzie nie ma a jednoczesnie jestes w calych internetach Tomku, a moze jestes tym tajemniczym Maciejem Corosi? :|
    Jestem duchem...
    Czy ja o czymś nie wiem ? :P
    Pewnie o wielu rzeczach;D

    Chyba się was boje :P
  • Bajkopisarz
    (1 - 0)
    100%
    Bajkopisarz [18.02.17, 01:58]
    Corosia
    Bajkopisarz
    gh0st
    Bajkopisarz
    gh0st
    Bajkopisarz
    gh0st
    Dostałem znać, że działa;)
    Pewnie Corosia na priv przez kowbo dala ci znac;)
    Tak, szczególnie, że nie mam tam konta i się tam nie pojawiam praktycznie wcale;) Ale strzelaj dalej;D
    Ciebie nigdzie nie ma a jednoczesnie jestes w calych internetach Tomku, a moze jestes tym tajemniczym Maciejem Corosi? :|
    Jestem duchem...
    Z nazwy tutaj, bo na internetach to sie nazywa nolife xD ps. jak to uderzenie pozniej pasa to przepraszam, czasem mnie ponosi :P
    Dobrze, że nie chcesz napisać samosiaowych 50 greya :P

    nie dawaj mi pomyslow Corosiu oj nie dawaj!!!
  • Bajkopisarz
    (1 - 0)
    100%
    Bajkopisarz [18.02.17, 01:59]
    gh0st
    Bajkopisarz
    gh0st
    Bajkopisarz
    gh0st
    Bajkopisarz
    gh0st
    Dostałem znać, że działa;)
    Pewnie Corosia na priv przez kowbo dala ci znac;)
    Tak, szczególnie, że nie mam tam konta i się tam nie pojawiam praktycznie wcale;) Ale strzelaj dalej;D
    Ciebie nigdzie nie ma a jednoczesnie jestes w calych internetach Tomku, a moze jestes tym tajemniczym Maciejem Corosi? :|
    Jestem duchem...
    Z nazwy tutaj, bo na internetach to sie nazywa nolife xD ps. jak to uderzenie pozniej pasa to przepraszam, czasem mnie ponosi :P
    Mnie w internecie nic nie rusza;) W życiu realnym też trzeba się namęczyć, aby mnie z równowagi wyprowadzić, albo chociaż cień negatywnej emocji wzbudzić. A tutaj, to już niemalże niemożliwość;)

    a to ciekawe bo mi ze 2 razy sie udalo
    mam supermoce? :P
  • gość
    (1 - 0)
    100%
    gość [18.02.17, 01:59]
    Corosia
    Chyba się was boje :P
    I słusznie;P
  • Corosia
    (1 - 0)
    100%
    Corosia [18.02.17, 02:00]
    [/autor] nie dawaj mi pomyslow Corosiu oj nie dawaj!!! [/autor]
    Ej ty ponoć bajki piszesz a nie sado maso :P
  • gość
    (1 - 0)
    100%
    gość [18.02.17, 02:00]
    Bajkopisarz
    a to ciekawe bo mi ze 2 razy sie udalo mam supermoce? :P
    Haha, marzyciel;D
  • Austeria
    (2 - 0)
    100%
    Austeria [18.02.17, 02:00]
    Bajkopisarz
    Corosia
    Dobrze, że nie chcesz napisać samosiaowych 50 greya :P
    nie dawaj mi pomyslow Corosiu oj nie dawaj!!!

    Hahahaha zatrzymajcie tę karuzelę śmiechu!
->
Opcje pytania
Bajkopisarz - inne pytania Więcej pytań »
Sponsorowane