gość
gość [30.03.16, 21:26]
Tagi: doradzicie
odpowiedzi: 11

1.Doradzicie ?

Od dzis zaczelam sie odchudzac tzn jem normalnie ale mniej slodyczy. Biegam troche i jezdze na rowerze . Boje sie tego ze jak schudne i wtedy skoncze z bieganiem rowerem i ze bedzie efekt jojo .. :(



Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Odpowiedzi
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    gość [30.03.16, 21:28]
    Hmmm... Tylko gdzie tu jest ukryte pytanie?
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [30.03.16, 21:29]
    Nie pisalam ze mam pytanie tylko zebyscie odp czy tak moze byc doradzic co robic bozeee
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    gość [30.03.16, 21:35]
    gość
    Nie pisalam ze mam pytanie tylko zebyscie odp czy tak moze byc doradzic co robic bozeee

    a co? My jesteśmy jasnowidzami żeby wiedzieć co miałaś na myśli? Bożeee...
    Doradzam Ci że tak może być. Zadowolona?
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [30.03.16, 21:36]
    gość
    gość
    Nie pisalam ze mam pytanie tylko zebyscie odp czy tak moze byc doradzic co robic bozeee
    a co? My jesteśmy jasnowidzami żeby wiedzieć co miałaś na myśli? Bożeee... Doradzam Ci że tak może być. Zadowolona?


    Ameen .. Dobranoc . Internet nie dla dzieci jak widac wiec nie odp jak masz wk*rwiac ludzi pa.
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    gość [30.03.16, 21:39]
    gość
    gość
    gość
    Nie pisalam ze mam pytanie tylko zebyscie odp czy tak moze byc doradzic co robic bozeee
    a co? My jesteśmy jasnowidzami żeby wiedzieć co miałaś na myśli? Bożeee... Doradzam Ci że tak może być. Zadowolona?
    Ameen .. Dobranoc . Internet nie dla dzieci jak widac wiec nie odp jak masz wk*rwiac ludzi pa.

    Amen, ale spać nie mogę, bo do rana mam służbę. Czy to tak ciężko skonstruować poprawną wypowiedź? Napisz jasno o co chodzi to się zastanowimy.
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [30.03.16, 21:42]
    Wyjdz z moich pytane heh idz wyspij siee lepiej xd
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    gość [30.03.16, 21:45]
    gość
    Wyjdz z moich pytane heh idz wyspij siee lepiej xd

    Nie dość że nie potrafisz sformułować wypowiedzi to jeszcze nie rozumiesz co się do Ciebie pisze. Nie mogę spać bo mam dyżur.
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    gość [30.03.16, 21:53]
    Dobra, jednak doradzę, To proste. Po prostu nie kończ z bieganiem i rowerem
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    gość [30.03.16, 22:07]
    schudniesz, to nie żryj tyle, co do tej pory, ruszaj sie w miare często i nie przytyjesz
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [30.03.16, 22:28]
    Nie zre duzo . I nie mozecie pisac normalnie
->
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
Sponsorowane