Zapomniałem hasła » Zarejestruj się »
gość
gość [07.10.08, 20:15]
Tagi: facet
odpowiedzi: 18
Zgłoś

Powiedzcie mi faceci..

Zawsze jak mi sie ktos podoba a ja mu nie to mnie tak nosi.. mam ochote sama nie wiem na co.. jaaaa
Powiedzcie mi "trudni" faceci.. co trzeba robi zeby zwrocic na siebie wasza uwage? intensywny, uwodzicielki kontakt wzrokowy czy co..?
Trudny facet jest gorszy od orleańskiej dziewicy bo ja nigdy nie wiem o co Wam chodzi heh
więc????


Najlepsza odpowiedź
  • gość
    (11 - 3)
    79%
    gość [07.10.08, 20:19]
    to raczej wam babom nie wiadomo o co zawsze chodzi. Jak ich nie pociągasz to widocznie jesteś mało atrakcyjna (wyślij foto to Ci powiemy) :}rozłóż nogi przed nim i na pewno zwrócisz jego uwagę ;)

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    (3 - 1)
    75%
    gość [07.10.08, 20:16]
    dal swoją fotke to Ci powiem :)
  • gość
    (2 - 3)
    40%
    gość [07.10.08, 20:18]
    luk83
    dal swoją fotke to Ci powiem :)


    heh..
  • gość
    (3 - 4)
    43%
    gośći 2 [07.10.08, 20:18]
    Do kazdego trudnego wiedzie inna droga a do niektorych zadna ...
  • gość
    (2 - 4)
    33%
    gość [07.10.08, 20:19]
    do mojego przez żałądek :)
  • gość
    (11 - 3)
    79%
    najlepsza gość [07.10.08, 20:19]
    to raczej wam babom nie wiadomo o co zawsze chodzi. Jak ich nie pociągasz to widocznie jesteś mało atrakcyjna (wyślij foto to Ci powiemy) :}rozłóż nogi przed nim i na pewno zwrócisz jego uwagę ;)
    to raczej wam babom nie wiadomo o co zawsze chodzi. Jak ich nie pociągasz to widocznie jesteś mało atrakcyjna (wyślij foto to Ci powiemy) :}rozłóż nogi przed nim i na pewno zwrócisz jego uwagę ;)
  • gość
    (2 - 3)
    40%
    gość [07.10.08, 20:22]
    hmmm... mam to samo jeśli mi się jakaś podoba to ja sie jej nie, a jak mi się nie podoba to ja jej sie podobam........... można zwariować i zastanawiam się nad zostaniem singlem
  • gość
    (4 - 4)
    50%
    gość [07.10.08, 20:26]
    gość
    to raczej wam babom nie wiadomo o co zawsze chodzi. Jak ich nie pociągasz to widocznie jesteś mało atrakcyjna (wyślij foto to Ci powiemy) :}rozłóż nogi przed nim i na pewno zwrócisz jego uwagę ;)
    zgadzam się z nim skoro facet na Ciebie któremu się podobasz nie zwraca uwagi to znaczy że jemu się nie podobasz.Z drugiej strony zrób coś ze swoją urodą idź np do salonu piękności i "ulepsz" siebie zadbaj o swój wizerunek a na pewno nie jeden będzie chciał Cię widzieć pzdr i życzę sukcesu;)
  • gość
    (4 - 4)
    50%
    gość [07.10.08, 20:30]
    luk83
    dal swoją fotke to Ci powiem :)

    wy tylko daj swoja fote.. mezyzni tylko zwracaja uwage na wyglad a to sie nie liczy w takim stopniu jak miec cos w glowie taka lala z blad wlosami i makijazem moze jest "ladna" ale taka barbie i putawa troszke :p
  • gość
    (4 - 2)
    67%
    gość [07.10.08, 20:30]
    moze sie poznamy :)
  • gość
    (2 - 7)
    22%
    gość [07.10.08, 20:31]
    luk83
    moze sie poznamy :)


    lepiej nie :)) prosze tylko o parade
Dodaj odpowiedź
Odpowiada:
avatar gościa
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|

Pisząc odpowiedzi nie obrażaj innych. Więcej o netykiecie »

Wyszukiwanie
Zadaj pytanie
(potrzebujesz tylko 30 sekund!)
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
Sponsorowane