Zapomniałem hasła » Zarejestruj się »
gość
gość [06.09.08, 18:13]
Tagi: paznokcie | zdrowie
odpowiedzi: 14
Zgłoś

Czy żele i akryle niszczą paznokcie?

Czy wpływają na zdrowie kobiety???


Najlepsza odpowiedź
  • gość
    (21 - 4)
    84%
    Kalka [23.02.09, 16:51]
    Ja nosiłam akryle kilka lat i po zdjęciu jest wszystko ok. Oczywiście musiałam poczekać aż paznokcie odrosną, bo przed założeniem trzeba zmatowić plytkę i jest porysowana. Ale teraz nie ma żadnej różnicy w porównaniu do "przed".

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    (49 - 39)
    56%
    [10.09.08, 14:53]
    Zdecydowanie tak. W końcu to chemia.
  • gość
    (42 - 29)
    59%
    gość [12.09.08, 18:24]
    Nosze zele od 2 lat i nic mi nie jest wiec na zdrowie nie wpływają a jesli chodzi o paznokcie to troche niszczą ale odrasta zaraz nowy juz ładny
  • gość
    (40 - 28)
    59%
    gość [13.09.08, 22:54]
    obie metody niszczą bardzo paznokcie,ktore stają sie kruche i łamliwe,lepiej miec swoje-naturalne,robią większe wrazenie
  • gość
    (39 - 26)
    60%
    gość [13.09.08, 22:55]
    na zdrowie nie wpywaja,ale na wyglad paznokcia-tak
  • gość
    (41 - 29)
    59%
    gość [14.09.08, 10:27]
    niszczą i to masakrycznie!!!! przekonałam się na swoich własnych paznokciach, po żelach musiałam czekać 4 miesiące aż chociaż minimalnie mi odrosną! nie wspominam już o odżywkach i "skrzypovitach"...
  • gość
    (39 - 26)
    60%
    Ead [16.09.08, 16:45]
    Niszczą, co potwierdzi każdy dermatolog. Zakładanie sztucznych paznokci odcina im przede wszystkim dostęp do powietrza, gdy jest niewprawna tipserka - może nawet zniszczyć macierz paznokcia. Czas odrastania paznokcia całkowicie to około 6 miesięcy. I ten paznokieć wcale nie jest taki piękny jak wcześniej.
  • gość
    (33 - 30)
    52%
    olinka [17.09.08, 15:30]
    mi to pomogły:) i teraz mam duzo lepsze paznokcie niz co miałam przed robieniem tipsów. Ale już teraz nie chodzę w tipsach bo mam swoje ładne:) pozdrawiam
  • gość
    (29 - 22)
    57%
    gość [18.09.08, 10:09]
    po zdjeciu odrastaja nowe, ladne. zastanawiam sie tylko, czy zel lub akryl nie sa obojetne dla zdrowia...
  • gość
    (30 - 28)
    52%
    gość [18.09.08, 20:45]
    Dobrze nalozone tipsy nie niszcza paznokci,jezeli plytka klientki jest tylko zmatowiona i odtluszczona a nie ,,zdarta,, to wszystko jest ok.Zdarza sie,ze panie same uszkadzaja sobie plytke najzwyczajniej odrywajac tipsa zebami....Pracuje w tym zawodzie 8 lat i recze,ze jezeli klientka bedzie stosowac sie do moich rad to jej paznokiec nie bedzie wygladal jak pergamin.Najgorsze jest to,ze pseudo tipsarki (najczesciej samouki)potrafia zrazic niejedna kobiete do tipsow,pracuja na zelach kwasowych(najtansze),co rowniz wiaze sie z cena ich uslugi.Nie polecam nakladania paznokci u dziewczyn z ogloszenia,profesjonalisci nie musza sie reklamowac....pozdrawiam.Marta z miasta Swietej Wiezy
  • gość
    (21 - 4)
    84%
    najlepsza Kalka [23.02.09, 16:51]
    Ja nosiłam akryle kilka lat i po zdjęciu jest wszystko ok. Oczywiście musiałam poczekać aż paznokcie odrosną, bo przed założeniem trzeba zmatowić plytkę i jest porysowana. Ale teraz nie ma żadnej różnicy w porównaniu do "przed".
    Ja nosiłam akryle kilka lat i po zdjęciu jest wszystko ok. Oczywiście musiałam poczekać aż paznokcie odrosną, bo przed założeniem trzeba zmatowić plytkę i jest porysowana. Ale teraz nie ma żadnej różnicy w porównaniu do "przed".
Dodaj odpowiedź
Odpowiada:
avatar gościa
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|

Pisząc odpowiedzi nie obrażaj innych. Więcej o netykiecie »

Wyszukiwanie
Zadaj pytanie
(potrzebujesz tylko 30 sekund!)
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
Sponsorowane