Zapomniałem hasła » Zarejestruj się »
Sexxxxxxxi
Sexxxxxxxi offline [02.03.09, 13:37]
odpowiedzi: 13
Zgłoś

Mało wrażliwe i niesterczące sutki

mam problem z sutkami sa bardzo malo wrazliwe na dotyk... praktycznie nigdy nie staja nawet podczas seksu zdarza sie to rzadko.. co moze byc tego przyczyna????

Pokaż odpowiedzi użytkownika (2) »


Najlepsza odpowiedź
  • pollyanna
    (2 - 1)
    67%
    pollyanna [02.03.09, 13:38]
    Może odklej te gwiazdki to zaczną reagować... ;)

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [02.03.09, 13:37]
    może ta cenzura? :)
  • pollyanna
    (2 - 1)
    67%
    najlepsza pollyanna [02.03.09, 13:38]
    Może odklej te gwiazdki to zaczną reagować... ;)
    Może odklej te gwiazdki to zaczną reagować... ;)
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [02.03.09, 13:38]
    nie swiec nimi tyle na samosi i bedzie gitara
  • Sexxxxxxxi
    (0 - 0)
    0%
    Sexxxxxxxi [02.03.09, 13:39]
    mowie serio.... nie ma to nic wspolnego z moim avatarem... sa malo wrazliwe nawet jak moj misiek je piesci to ja praktycznie tego nie czuje...
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [02.03.09, 13:40]
    Jak bedzie Ci zimno to napewno stana.
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [02.03.09, 13:42]
    A masz 100% naturalne?
    Bo podobno tak bywa jak się powiększy.
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [02.03.09, 13:42]
    może po prostu masz intensywne miejsca erogenne zlokalizowane gdzieś indziej szukajcie a znajdziecie
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [02.03.09, 13:44]
    Sexxxxxxxi
    mowie serio.... nie ma to nic wspolnego z moim avatarem... sa malo wrazliwe nawet jak moj misiek je piesci to ja praktycznie tego nie czuje...
    Ja mam na odwrot, co bardzo mnie denerwuje. Jak moj maz tylko je dotknie, badz pocaluje w sekunde robia sie trawde, wcale niema czego zazdroscic bo mnie to strasznie wkurza!
  • Sexxxxxxxi
    (0 - 0)
    0%
    Sexxxxxxxi [02.03.09, 13:44]
    nie mam implantów, mam swoje naturalne piersi dosyc spore nosze miseczke dd i wiem gdzie zjaduja sie moje najczulsze miejsca erogenne.. nie o to chodzi zastanawiam sie czy to normalne ze ja praktycznie nie mam sutkow bo sa zupelnie schowane? moze cos jest ze mna nie tak?
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [02.03.09, 13:46]
    jak urodzisz to wszystko bedzie w ,,normie" nie wszystkie kobiety tak samo reagują. Nie masz się czym przejmować.
Dodaj odpowiedź
Odpowiada:
avatar gościa
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|

Pisząc odpowiedzi nie obrażaj innych. Więcej o netykiecie »

Wyszukiwanie
Zadaj pytanie
(potrzebujesz tylko 30 sekund!)
Opcje pytania
Sexxxxxxxi - inne pytania Więcej pytań »
Sponsorowane