Zapomniałem hasła » Zarejestruj się »
CORNY
CORNY offline [28.01.09, 16:38]
odpowiedzi: 231
Zgłoś

Czy kobieta puszysta może być seksowna?

jak w temacie

Pokaż odpowiedzi użytkownika (1) »


Najlepsza odpowiedź
  • Kasiek65
    (22 - 3)
    88%
    Kasiek65 [28.01.09, 16:40]
    mówiąc szczerze sama jestem puszysta i jakos seksowna sie nie czuje, ale myślę, że to również zalezy od tego w jakim towarzystwie dana osoba przebywa! Można zadawać się z normalnymi ludźmi, byc puszystą i w pełni dowartościowanÄ…. A jak kobieta nie ma kompleksów to i od razy pewniej sie czuje i napewno seskapil z niej wypłynie :)

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • Jourina
    (11 - 4)
    73%
    Jourina [28.01.09, 16:39]
    oczywiście jeżeli tak się poczuje i w pełni się akceptuje
  • ela1981
    (10 - 3)
    77%
    ela1981 [28.01.09, 16:50]
    właśnie "niektórzy", większość woli szczupłe żeby nie powiedzieć anorektyczki, a na puszyste patrzą z pogardą, nie muszą tego powiedzieć wystarczy spojrzenie i taka kobieta ma się poczuć seksowna?
  • gość
    (7 - 0)
    100%
    Anka [29.01.09, 17:44]
    Ja mam155wzrostu i w zaleznosci od sezonu(zawsze na zime tyje a poem na wiosne chudne-nie odchudzam sie po prostu tak mam) waze od55do60kg.Jestem okragla bo i budowe mam taka ze nawet jakbym bardzo sie odchudzala to i tak wygladam na wieksza.Jedni mowia ze jestem za gruba inni ze nie powiedzieli by ze tyle waze.Sam lepiej sie czuje jak waze mniej ale jak przytyje te5kilo to tez nie robie z tego tragedii.W pracy mam dziewczyny i takie jak ja i szczuple szkapy i wieksze kalibry.Jak to jeden kolega powiedzial"kazda kobieta jest piekna na swoj sposob tylko tzeba umiec je dostrzec".Z moich obserwacji i doswiadczen wnioskuje ze duzo zalezy od tego jaki ktos jest w srodku.Jak akceptuje siebie takim jakim jest i jak wyglada to i ludzie lepiej na niego patrza.Oczywiscie nie mowie ze chcialabym przy moim wzroscie wazyc100kg bo to raz ze wygladaloby komicznie a dwa ze wiem ze sama zle bym sie z tym czula.Ale i nie chcialabym zeby faceci omijali mnie lukiem bojac sie ze mnie polamia czy ponabijaja sobie o mnie siniaki.Jestem jaka jestem i wygladam tak a nie inaczej.Jak sie komus nie podoba to tego kwiatu jest pol swiatu wiec niech patrzy w inna strone i na takie panny ktore sa idealem dla jego gustu.
    Rzecz jasna jak ktoras kobieta wyglada tak a nie inaczej tylko ze wzgledu na swoje zaniedbanie i lenistwo to niech nie ma do nikogo pretensji jak zrobi jej jakas aluzje na ten temat.Ale i wulgaryzmy pod tym katem tez nie sa na miejscu chocby ze wzgelu na to ze patrzac na obca osobe nie wiemy dlaczego jest chuda albo gruba.Moze byc to zarowno wynik choroby,zaniedbania albo takich uwarunkowan genetycznych.
    A czy kobieta jest sex'i czy nie to zalezy od niej.Jak potrafi sie ubrac dba i siebie,a przy tym jest sympatyczna(z tego co widze to te okraglejsze sa sympatyczniejsze i mniej zlosliwe od tych chudych),potrafi sobie zjednywac ludzi i ma w sobie to cos to spodoba sie kazdemu.
  • gość
    (7 - 0)
    100%
    gość [29.01.09, 21:23]
    tak, jeżeli do ciała o rozmiarze XXL nie założysz bielizny XS...
  • gość
    (7 - 0)
    100%
    gość [30.01.09, 00:41]
    ale różnica między puszystą a grubą jest duża ;/ więc nie szufladkujcie wszystkich ludzi.
    ja mam 6 kg nadwagi, niby nie aż tak dużo ale czuję się źle. Może przez to że prawie wszyscy moi znajomi to chodzace szkielety (serio, nie zwykłe szczupłe dziewczyny ale szkielety). Niby nie jest źle bo nie widze żadnych pogardliwych spojrzeń od płci brzydkiej, ani jakiś głupich komentarzy, nawet czasem miłe ;-) ale nie czuję się idealnie w swoim ciele. Może pomaga mi to że uwielbiam gorsety, a one tuszują i uwypuklają to co mają :D Teraz dążę do schudnięcia, mam nadzieję ze mi wyjdzie. Tylko boję się że schudnę, a razem z tym mi biust zmaleje czego nie chcę.
    Ale ogólnie uważam że najbardziej liczy się miły wyraz twarzy i UŚMIECH!!!
    Nie moge patrzeć jak idzie taka laska (szczupła, chuda, puszyściejsza czy gruba) , patrzy spod byka i mierzy wszystkich. Aż strach się na taką patrzeć normalnie.
    Kiedyś mi pewna osoba, starszego pokolenia że ludzielgną do uśmiechniętych ludzi. I przyznam że to rpawda :)
  • gość
    (7 - 1)
    88%
    gość [29.01.09, 12:56]
    DLA FACETÓW TWARZ SIE NIE LICZY!!! NIE WAZNE ZE BABKA MA RYJ JAK PASZCZUR- WAŻNE ZE CHUDA!!
  • gość
    (6 - 0)
    100%
    gość [29.01.09, 14:53]
    na temat chudych faceci mowią "wieszki " , oni lubia sie miec do czego pzrytulic , - Facet nie pies na kości nie poleci .
  • gość
    (6 - 0)
    100%
    gość [29.01.09, 15:08]
    oczywiscie ze kobieta puszysta moze byc atrakcyjna.....kazda kobieta moze byc atrakcyjna, musi po prostu dbac o siebie i miec urok osobisty...a wtedy faceci lataja jak psy za takimi kobietami i nie wazne zy jest gruba czy chuda.... wyjatkiem jest skrajna otylosc ale takie kobiety tez znajduja sobie partnerow..... wiec wniosek jest taki ze kazda kobieta moze sie podobac!!!!
  • gość
    (16 - 11)
    59%
    gość [28.01.09, 16:39]
    może :-)
  • gość
    (6 - 3)
    67%
    gość [29.01.09, 10:40]
    Przykro mi, ale kobiety z nadwaga w dzisiejszych czasach mogą być sexi co najwyzej dla kilku jednostek a nie dla wszystkich- sama mam to wiem- jedno wyklucza drugie-możesz być miła, sympatyczna, wesoła, i spoko, ale nie sexi
Dodaj odpowiedź
Odpowiada:
avatar gościa
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|

Pisząc odpowiedzi nie obrażaj innych. Więcej o netykiecie »

Wyszukiwanie
Zadaj pytanie
(potrzebujesz tylko 30 sekund!)
Opcje pytania
CORNY - inne pytania
Sponsorowane