Zapomniałem hasła » Zarejestruj się »
gość
gość [09.01.09, 12:16]
odpowiedzi: 51
Zgłoś

Od czego moga puchnąć usta?

Z góry dziękuję za odpowiedzi w stylu,że od robienia loda i innych bzdur,proszę o poważne odpowiedzi.Szczególnie zdarza się to po przebudzeniu rano,zaczynają swędzieć nie sposób nie podrapac ich,zaczynają puchnąć trzyma to kilka godzin i przechodzi.Dawniej też już tak miałam ,zdarza się to co jakiś czas,byłam z tym u lekarza kiedyś to powiedział że może zjadłam coś co mnie uczula albo po jakimś nowym kosmetyku.Ale nic nowego nie miałam a nie zauwazyłam też żeby po jakiejs konkretnej rzeczy jak zjem żeby to mi się robiło.Może ktoś też tak ma?


Najlepsza odpowiedź
  • gość
    (20 - 0)
    100%
    gość [09.01.09, 12:25]
    Ale może gdyby to było jednak to pierze to ja bym miała codziennie usta spuchnięte?no a to sie zdarza tylko czasami,ale jest takie męczące,mój mąż nabija się ze mnie szczególnie jak mi górna warga spuchnie,wyglądam wtedy komicznie..aż wstyd gdzieś wyjść

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    (1 - 2)
    33%
    gość [09.01.09, 12:17]
    może spisz na poduszce z pierza.....?
  • gość
    (20 - 1)
    95%
    gość [09.01.09, 12:19]
    gość
    Aniabania
    może spisz na poduszce z pierza.....?


    Hmm,no jakieś tam pióra w niej są,kołdrę mam też z pierza?To może być od tego??


    Może, ale nie musi. Może masz uczulenie ???
  • gość
    (19 - 1)
    95%
    gość [09.01.09, 12:19]
    gość
    Aniabania
    może spisz na poduszce z pierza.....?


    Hmm,no jakieś tam pióra w niej są,kołdrę mam też z pierza?To może być od tego??



    ja jestem alergikiem i pościel z piórami dziala na mnie bardzo źle....
  • gość
    (19 - 0)
    100%
    gość [09.01.09, 12:20]
    lekarz miał rację, a uczulenie może się pojawić kilka godzin po zjedzeniu alergenu.
    co do lodów: nie wysuwaj propozycji bo prowokujesz :P
  • gość
    (19 - 0)
    100%
    gość [09.01.09, 12:22]
    Martusia24
    lekarz miał rację, a uczulenie może się pojawić kilka godzin po zjedzeniu alergenu.
    co do lodów: nie wysuwaj propozycji bo prowokujesz :P


    Nie no bo po prostu przywykłam juz do tego że odpowiedzi są tu czasem tak głupie że szkoda nawet czytać,a moje pytanie można różnie zrozumieć;)
  • gość
    (20 - 0)
    100%
    najlepsza gość [09.01.09, 12:25]
    Ale może gdyby to było jednak to pierze to ja bym miała codziennie usta spuchnięte?no a to sie zdarza tylko czasami,ale jest takie męczące,mój mąż nabija się ze mnie szczególnie jak mi górna warga spuchnie,wyglądam wtedy komicznie..aż wstyd gdzieś wyjść
    Ale może gdyby to było jednak to pierze to ja bym miała codziennie usta spuchnięte?no a to sie zdarza tylko czasami,ale jest takie męczące,mój mąż nabija się ze mnie szczególnie jak mi górna warga spuchnie,wyglądam wtedy komicznie..aż wstyd gdzieś wyjść
  • gość
    (20 - 1)
    95%
    gość [09.01.09, 12:27]
    zrób sobie najlepiej testy, może jesteś na coś uczulona. jak nie będziesz, to znaczy, że powód jest jakiś inny.
  • gość
    (20 - 0)
    100%
    gość [09.01.09, 12:29]
    uczulać mogą: cytrusy, truskawki, pomidory... kurz też może powodować zmiany. też mi czasem puchną usta, ale ja jestem takim pospolitym alergikiem ;) kup w aptece CetAlergin i bierz jak masz objawy :)
  • gość
    (20 - 0)
    100%
    gość [09.01.09, 12:32]
    Martusia24
    uczulać mogą: cytrusy, truskawki, pomidory... kurz też może powodować zmiany. też mi czasem puchną usta, ale ja jestem takim pospolitym alergikiem ;) kup w aptece CetAlergin i bierz jak masz objawy :)


    No muszę coś kupić chociaz tymczasowo ,może opuchlizna szybciej będzie schodziła,wapno wzięłam rano,ale ja wiem czy to coś pomogło...
  • gość
    (20 - 0)
    100%
    gość [09.01.09, 13:27]
    mnie kiedys puchly usta. Ciezko bylo powiedziec od czego. Nagle zaczynaly grubiec i mialam gigantyczne wargi i strasznie sie wstydzilam tego w szkole i w liceum. Zdarzalo sie to od czasu do czasu i w roznych sytuacjach np na klasowce raz na lekcji angielskiego kiedys w kosciele raz w kinie...
    Lekarze wyslali mnie na testy alergiczne. Nic nie wykryly a mialam robione na wszystko lacznie z sierscia i pierzem.
    W koncu dermatolog rozlozyla rece i kazala mi isc do przychodni przy akademii medycznej w Warszawie gdzie jakis byl pan profesor.
    Pan prof spojrzal na mnie i na badania i wyprosil mnie z sali po czym zaprosil mame do srodka (troche mnie to przerazilo). Po 10 minutach zawolal mnie znowu i powiedzial ze te puchniecia ust to dlatego ze sie podswiadomie stresuje. Czasami stres np przed klasowka jest tak silny ze organizm ludzki go rozladowuje przez puchniecie. Czasem ponoc mozna spuchnac z radosci. Opowiadal ze mial juz rozne przypadki w swoim zyciu lekarskim i nic go nie zdziwi. Raz ponoc na sygnale przyjechal jakis facet caly spuchniety i w bablach a okazalo sie ze dostal prace o ktorej marzyl od dawna i spuchl ze szczescia. Takze mozliwe ze twoje spuchniecia maja jakis psychologiczny wymiar.
    cos musi w tym byc bo jak mi to powiedzial od 10 lat nie spuchly mi usta ani razu.A stresow potem mialam sporo bo matura i studia i egzaminy etc i ani razu mi nic nie spuchlo. Wydaje mi sie ze zadzialala psychika i sama sie w jakis sposob wyleczylam. Wsytarczylo ze powiedzial mi to ktos obcy w tym sensie lekarz.
    Prof stwierdzil ze ludzie bardzo wrazliwi z natury zcesto wlasnie maja takie objawy w wyniku stresu lub nadmiernej radosci wiec jak widzisz nie Ty jedna i nie ostatnia byc moze to jest to.

    Ewentualnie przyczyna moze byc nowa szminka lub blyszczyk lub krem etc etc ale to jak pisalam wyklucza testy. Nie wiem skad jestes, jesli z Warszawy lub okolic to najlepsze testy na ponad 30 alergenow takze chemicznych wykonuje przychodnia na ulicy Pasteura w Warszawie. no chyba ze w ciagu 10 lat zmienili adres ale watpie. Popytaj. Ja tam sie leczylam.
Dodaj odpowiedź
Odpowiada:
avatar gościa
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|

Pisząc odpowiedzi nie obrażaj innych. Więcej o netykiecie »

Wyszukiwanie
Zadaj pytanie
(potrzebujesz tylko 30 sekund!)
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
Sponsorowane