gość
Kalinka [05.01.09, 22:48]
odpowiedzi: 12

Co sądzicie o połykaniu spermy, podobno jest to pożyteczne dla organizmu czy to prawda?

Wyczytałam na tej stronie polykaj (kropka) pl co sądzicie o połykaniu nasienia męskiego


Najlepsza odpowiedź
  • gość
    (21 - 0)
    100%
    gość [05.01.09, 22:50]
    ja lubie łykać

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    (5 - 18)
    22%
    gość [05.01.09, 22:49]
    mnie brzuch boli jak polkne, na serio -.-
  • LubiePatrzecJakPatrzysz
    (21 - 0)
    100%
    LubiePatrzecJakPatrzysz [05.01.09, 22:49]
    połykaj.pl ? Moja ulubiona strona. ;| Won!
  • gość
    (21 - 0)
    100%
    gość [05.01.09, 22:49]
    dobre dla organizmu? to musiałby wymyslić tylko facet. hehe :D do mnie to nie przemawia.
  • gość
    (21 - 0)
    100%
    najlepsza gość [05.01.09, 22:50]
    ja lubie łykać
    ja lubie łykać
  • Dalia
    (21 - 1)
    95%
    Dalia [05.01.09, 22:50]
    podobno dobre na cere:-)
  • gość
    (20 - 0)
    100%
    gość [05.01.09, 22:50]
    jak koles sie zdrowo odzywia to spoko smaczna i nie boli brzuch a jak smiecie je to bieda
  • gość
    (21 - 1)
    95%
    gość [05.01.09, 22:50]
    Ja zbieram spermę i potem przygotowuję z niej maseczkę do twarzy. Świetnie nawilża!!
  • gość
    (20 - 0)
    100%
    gość [05.01.09, 22:51]
    nie lykam :/ bleee
  • gość
    (20 - 1)
    95%
    gość [05.01.09, 22:56]
    zgadzam sie ze SmolaWeglowa -to musial wymyslic tylko facet...
    ale co kto lubi, podobno mocz tez swietnie działa na wiele rzeczy;)
  • gość
    (21 - 0)
    100%
    gość [05.01.09, 23:00]
    ja mam nadmiar spermy
->
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
Sponsorowane