Zapomniałem hasła » Zarejestruj się »
gość
gość [12.10.09, 15:37]
odpowiedzi: 5
Zgłoś

Odzyskanie libido

odkad biore tabletki antykoncepcyjne a to jest okolo roku juz czuje jak mi spadło libido. czy po odstawieniu tabletek wszystko wraca do normy? i czy czas brania ich ma jakis wplyw na odzyskanie libido?



Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Odpowiedzi
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [12.10.09, 15:38]
    Nie,po odstawieniu tabletek poziom libido wraca do normy :)
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    gość [12.10.09, 15:39]
    co to jest te libido? o.O
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    gość [12.10.09, 15:40]
    gość
    co to jest te libido? o.O


    to nie strona dla dzieci
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [12.10.09, 15:45]
    gość
    co to jest te libido? o.O

    chuć to jest ^^
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    sa znalazlam [19.06.16, 21:24]
    mogę polecić tabletki na libido dla kobiet bardzo skuteczne ale nie wiem czy skladniki nie maja wplywu na antykoncepcje wiec trzeba sie zastanowic tutaj sprzedaja http://tabletkilibidopankobiet.online/
Dodaj odpowiedź
Odpowiada:
avatar gościa
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|

Pisząc odpowiedzi nie obrażaj innych. Więcej o netykiecie »

Wyszukiwanie
Zadaj pytanie
(potrzebujesz tylko 30 sekund!)
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
Sponsorowane