Ja tu już półtora roku mam konto. Nie dołączyłam teraz jak ktoś pewnie pomyśli :)

Myślę że po zamknięciu kowbojek będzie nas tu więcej

Pokaż odpowiedzi użytkownika (3) »


Najlepsza odpowiedź
  • gość
    (4 - 2)
    67%
    Gilgamesz [25.04.18, 19:04]
    Dziwne, że zamykają kowbojki a samosie nie.

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    (3 - 2)
    60%
    gość [25.04.18, 18:48]
    Jesteś popie [] rdolona jak te cale kowbojki dobrze ze to zamykaja jedna chu [] jnia mniej w internecie
  • TenChudszy
    (2 - 2)
    50%
    TenChudszy [25.04.18, 18:51]
    Ja mam konto od 2011 i sie nie chwale :)
    btw. co to kur.. są kowbojki?
  • LaVidaLoca
    (0 - 2)
    0%
    LaVidaLoca [25.04.18, 18:57]
    TenChudszy
    Ja mam konto od 2011 i sie nie chwale :) btw. co to kur.. są kowbojki?
    Równoległy portal
  • TenChudszy
    (2 - 2)
    50%
    TenChudszy [25.04.18, 18:58]
    LaVidaLoca
    TenChudszy
    Ja mam konto od 2011 i sie nie chwale :) btw. co to kur.. są kowbojki?
    Równoległy portal

    Ok, dzieki
  • gość
    (2 - 2)
    50%
    gość [25.04.18, 19:00]
    TenChudszy
    Ja mam konto od 2011 i sie nie chwale :) btw. co to kur.. są kowbojki?
    a ja mam dicka 37 cm i tez sie nie chwale, bo gdybym tak robil to bym powiedzial ze jest gruby, twardy, moze ru [] chac godzinami, moja dziewczyna przy nim jęczy cala noc, az sasiedzi mysla ze kur [] wa ja zarzynam, ledwo mi sie w spodniach miesci, musze go na lancuchu trzymac, bo jak staje to spodie dziurawe kur [] wa jego mac, 3.5 litry spermy na raz to byl rekord, moja dziewczyna raz w brodziku w niej plywala, uwielbia to. Wiec masz szczescie ze tak nie robie
  • LaVidaLoca
    (0 - 2)
    0%
    LaVidaLoca [25.04.18, 19:01]
    gość
    TenChudszy
    Ja mam konto od 2011 i sie nie chwale :) btw. co to kur.. są kowbojki?
    a ja mam dicka 37 cm i tez sie nie chwale, bo gdybym tak robil to bym powiedzial ze jest gruby, twardy, moze ru [] chac godzinami, moja dziewczyna przy nim jęczy cala noc, az sasiedzi mysla ze kur [] wa ja zarzynam, ledwo mi sie w spodniach miesci, musze go na lancuchu trzymac, bo jak staje to spodie dziurawe kur [] wa jego mac, 3.5 litry spermy na raz to byl rekord, moja dziewczyna raz w brodziku w niej plywala, uwielbia to. Wiec masz szczescie ze tak nie robie
    Skończyłam czytać po 3 wyrazach..
  • gość
    (3 - 2)
    60%
    gość [25.04.18, 19:01]
    LaVidaLoca
    TenChudszy
    Ja mam konto od 2011 i sie nie chwale :) btw. co to kur.. są kowbojki?
    Równoległy portal
    nie kur [] wa prostopadly do osi obrotu Klansmana
  • gość
    (4 - 2)
    67%
    najlepsza Gilgamesz [25.04.18, 19:04]
    Dziwne, że zamykają kowbojki a samosie nie.
    Dziwne, że zamykają kowbojki a samosie nie.
  • LaVidaLoca
    (0 - 2)
    0%
    LaVidaLoca [25.04.18, 19:17]
    Gilgamesz
    Nom właśnie. Na kowbo większy ruch.
  • gość
    (0 - 2)
    0%
    Guts [25.04.18, 19:17]
    Gilgamesz
    kermit aka gilgamesh skislem xD
->
Opcje pytania
LaVidaLoca - inne pytania Więcej pytań »
Sponsorowane