Smuce znowu

Jest mi strasznie smutno i plakalam; (

Pokaż odpowiedzi użytkownika (3) »


Najlepsza odpowiedź
  • gość
    (3 - 1)
    75%
    gość [09.02.18, 21:32]
    Życie zawsze przytłacza otrzyj łzy uśmiech na twarz i głowa do góry :)

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    gość [09.02.18, 21:25]
    Dlaczego co się stało?
  • gość
    (3 - 2)
    60%
    Klansman [09.02.18, 21:27]
    RuchnąIbym :D
  • Ilonaoj
    (0 - 1)
    0%
    Ilonaoj [09.02.18, 21:30]
    gość
    Dlaczego co się stało?
    Nie wiem, smutno mi, mam tak poprostu :( zycie mnie troszeczke przytlacza. Ciezkie zycie.
  • gość
    (2 - 1)
    67%
    gość [09.02.18, 21:31]
    Nie smuc się cokolwiek Cię martwi dziś jutro będzie Ci się wydawało drobnostka.
  • gość
    (1 - 1)
    50%
    gość [09.02.18, 21:32]
    Może to po prostu hormony? W Twoim wieku tak już jest.
  • gość
    (3 - 1)
    75%
    najlepsza gość [09.02.18, 21:32]
    Życie zawsze przytłacza otrzyj łzy uśmiech na twarz i głowa do góry :)
    Życie zawsze przytłacza otrzyj łzy uśmiech na twarz i głowa do góry :)
  • Ilonaoj
    (1 - 1)
    50%
    Ilonaoj [09.02.18, 21:32]
    gość
    Nie smuc się cokolwiek Cię martwi dziś jutro będzie Ci się wydawało drobnostka.
    Dziekuje za pocieszenie. W sumie moze byc, ale dzisiaj smuce od wczoraj.
  • gość
    (1 - 3)
    25%
    gość [09.02.18, 21:33]
    Klansman
    RuchnąIbym :D
    a ten znowu...
  • Ilonaoj
    (0 - 1)
    0%
    Ilonaoj [09.02.18, 21:40]
    Ostatnio zyje z dnia na dzien. Czuje, ze sie marnuje, ale nie mam innej opcji aby zmienic prace. Nie mam studiow. Do uniwesytetu moja noga nie postanie. I tak bym nie przeszla. Za duzo zapominam I sie nie nadaje. Pozostalo mi sprzatanie, chwile wytchnienia po pracy, sen I tyle. Ale doceniam to Co mam tylko, ze problem polega na tym, ze opadam juz calkowicie z sil. Staje sie slaba i nawet jak zjem. Nie wiem co sie dzieje. Tabletki mnie przymulaja bardzo. Czuje sie strasznie zobojetniala. Taka Caly czas jakbym miala spac, a spie duzo nawet to 11 godzin dziennie sie zdarzy I chodze jak takie zombie. Wina tabletek, ale maja takie dzialanie I musze je brac.
  • gość
    (1 - 1)
    50%
    gość [10.02.18, 06:55]
    Ilonaoj
    gość
    Dlaczego co się stało?
    Nie wiem, smutno mi, mam tak poprostu :( zycie mnie troszeczke przytlacza. Ciezkie zycie.

    raczej ciężki umysł
->
Opcje pytania
Ilonaoj - inne pytania Więcej pytań »
Sponsorowane