Zapomniałem hasła » Zarejestruj się »
gość
gość [22.08.17, 20:54]
Tagi: na | serio | tak
odpowiedzi: 13
Zgłoś

A tak na serio

to jak traktowac faceta by nigdy nie zostac zdradzona? pytam powaznie. Bycie naprawde kochana chyba was nie kreci


Najlepsza odpowiedź
  • gość
    (3 - 2)
    60%
    gość [22.08.17, 21:12]
    gość
    Kręci. Ja kochającej kobiety nigdy nie zdradzę. Tego słowa nie ma w moim słowniku. Jedni mają zasady, zaś inni wcale. Niektórzy są pozbawieni kręgosłupa moralnego, lecz ja wyznaję zasadę, jestem wolny - robie co chce, jestem w związku, to grzecznie obstaje przy jednej oblubienicy.

    Jesli piszesz serio to tak 3maj. Szkoda ze malo facetow tak mysli

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    (2 - 3)
    40%
    gość [22.08.17, 20:56]
    prawdziwy zdrowy facet nigdy nie będzie ciągle przy jednej c i p c e, to wbrew naturze mężczyzny i nikt tego nie zmieni, musi sobie bzyknąć na boku i koniec kropka żeby nie wiem jak kochał daną partnerkę
  • gość
    (2 - 2)
    50%
    Kolorowa [22.08.17, 20:59]
    gość
    prawdziwy zdrowy facet nigdy nie będzie ciągle przy jednej c i p c e, to wbrew naturze mężczyzny i nikt tego nie zmieni, musi sobie bzyknąć na boku i koniec kropka żeby nie wiem jak kochał daną partnerkę
    nie każdy jest jak twój stary, sorry xd
  • Quill
    (2 - 3)
    40%
    Quill [22.08.17, 21:02]
    Traktuj go tak jak ja mojego, czyli chłodnie i oschle, wtedy będzie próbował zawsze zdobyć twoje serce, to dla niego wyzwanie :)
    Ale musisz uprawiać z nim seks.
    Mężczyźni są mega prości do kontrolowania.
  • gość
    (0 - 3)
    0%
    Gosciu [22.08.17, 21:04]
    Quill
    Traktuj go tak jak ja mojego, czyli chłodnie i oschle, wtedy będzie próbował zawsze zdobyć twoje serce, to dla niego wyzwanie :) Ale musisz uprawiać z nim seks. Mężczyźni są mega prości do kontrolowania.
    przykład z góry, pewnie niezła suka cie wydała na świat.... albo urodziłas się w burdelu i z stamtąd wynioslas wiedzę
  • gość
    (1 - 2)
    33%
    gość [22.08.17, 21:08]
    Quill
    Traktuj go tak jak ja mojego, czyli chłodnie i oschle, wtedy będzie próbował zawsze zdobyć twoje serce, to dla niego wyzwanie :) Ale musisz uprawiać z nim seks. Mężczyźni są mega prości do kontrolowania.

    tylko ze ja tak nie potrafie, to wbrew mojej naturze naprawde. Poza tym to sztuczne, po co te gierki. ;c
  • gość
    (4 - 4)
    50%
    gość [22.08.17, 21:09]
    Kręci. Ja kochającej kobiety nigdy nie zdradzę. Tego słowa nie ma w moim słowniku.
    Jedni mają zasady, zaś inni wcale. Niektórzy są pozbawieni kręgosłupa moralnego, lecz ja wyznaję zasadę, jestem wolny - robie co chce, jestem w związku, to grzecznie obstaje przy jednej oblubienicy.
  • gość
    (3 - 2)
    60%
    najlepsza gość [22.08.17, 21:12]
    gość
    Kręci. Ja kochającej kobiety nigdy nie zdradzę. Tego słowa nie ma w moim słowniku. Jedni mają zasady, zaś inni wcale. Niektórzy są pozbawieni kręgosłupa moralnego, lecz ja wyznaję zasadę, jestem wolny - robie co chce, jestem w związku, to grzecznie obstaje przy jednej oblubienicy.

    Jesli piszesz serio to tak 3maj. Szkoda ze malo facetow tak mysli
    [autor="gość"] Kręci. Ja kochającej kobiety nigdy nie zdradzę. Tego słowa nie ma w moim słowniku. Jedni mają zasady, zaś inni wcale. Niektórzy są pozbawieni kręgosłupa moralnego, lecz ja wyznaję zasadę, jestem wolny - robie co chce, jestem w związku, to grzecznie obstaje przy jednej oblubienicy. [/autor]
    Jesli piszesz serio to tak 3maj. Szkoda ze malo facetow tak mysli
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    Gosciu [22.08.17, 21:13]
    gość
    Polać mu.... ale tak poważnie to pewnie masz jakiegoś chlopaczka na boku nie?
  • gość
    (1 - 1)
    50%
    gość [22.08.17, 21:15]
    Gosciu
    gość
    Polać mu.... ale tak poważnie to pewnie masz jakiegoś chlopaczka na boku nie?

    Ja? Mam i przyznam ze nigdy wczesniej mi tak nie zalezalo na facecie. Chcialabym go miec przy sobie jak najdluzej ale mam obawy, mysle ze jak kazda kobieta, ze to co piekne zniknie szybko:)
  • gość
    (1 - 1)
    50%
    gość [22.08.17, 21:24]
    gość
    gość
    Kręci. Ja kochającej kobiety nigdy nie zdradzę. Tego słowa nie ma w moim słowniku. Jedni mają zasady, zaś inni wcale. Niektórzy są pozbawieni kręgosłupa moralnego, lecz ja wyznaję zasadę, jestem wolny - robie co chce, jestem w związku, to grzecznie obstaje przy jednej oblubienicy.
    Jesli piszesz serio to tak 3maj. Szkoda ze malo facetow tak mysli
    Dobrze to okreslilas ''facetow'', bo ci ktorzy zdradzaja, to niedojrzali do bycia w zwiazku chloptasie. Jak to zwyklem mawiac, jedni wynoszą z domu jakies wartosci, a inni sprzęt rtv i agd do lombardu.
Dodaj odpowiedź
Odpowiada:
avatar gościa
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|

Pisząc odpowiedzi nie obrażaj innych. Więcej o netykiecie »

Wyszukiwanie
Zadaj pytanie
(potrzebujesz tylko 30 sekund!)
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
Sponsorowane