Zapomniałem hasła » Zarejestruj się »
Guts
Guts online [19.03.17, 00:58]
odpowiedzi: 9
Zgłoś

Generuje ruch na stronie : Czego obecnie slchacie?


Pokaż odpowiedzi użytkownika (4) »


Najlepsza odpowiedź

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • ry5zarda
    (1 - 0)
    100%
    najlepsza ry5zarda [19.03.17, 00:59]
    https://
    https://www.youtube.com/watch?v=T5u-mH3Z3Cw
  • gość
    (1 - 0)
    100%
    gość [19.03.17, 01:04]
  • Guts
    (0 - 0)
    0%
    Guts [19.03.17, 01:07]
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [19.03.17, 01:12]
    zdech'nij
  • Guts
    (1 - 0)
    100%
    Guts [19.03.17, 01:14]
    gość
    zdech'nij
    Po moja dusze Lucyfer pofatyguje sie tutaj osobiscie...
    Constantine
  • Lasiczka
    (1 - 0)
    100%
    Lasiczka [19.03.17, 01:54]
    A tak sobie słucham po cichutku...



    https://
  • Guts
    (0 - 0)
    0%
    Guts [19.03.17, 02:01]
    Dobry wieczor Lasiczko, co slychac?
  • Lasiczka
    (0 - 0)
    0%
    Lasiczka [19.03.17, 02:13]
    Guts
    Dobry wieczor Lasiczko, co slychac?
    cześć Tomaszu, powiedzmy, że ok.
    Pracuję. Na razie nie przemeczam się zbytnio. A u Ciebie? Jak Feliks? Szczęśliwy?
  • Guts
    (1 - 0)
    100%
    Guts [19.03.17, 02:20]
    Lasiczka
    Guts
    Dobry wieczor Lasiczko, co slychac?
    cześć Tomaszu, powiedzmy, że ok. Pracuję. Na razie nie przemeczam się zbytnio. A u Ciebie? Jak Feliks? Szczęśliwy?
    Ja takze teraz pracuje oraz jestem w trakcie realizowania mojego planu...
    Otoz pragne zrobic uprawnienia na rozscielacz do kladzenia sfaltu, a mysle, ze z takimi kwalifikacjami to spokojnie miesiecznie zainkasuje od 2500 - 3000+ euro, takze spelniamy marzenia i takie tam... ogolnie to chcialem jeszcze zrobic sobie szkole kucharska (po kiego nie wiem, bo dobrze gotuje), ale zrobic dla samego siebie.
    Feliks? Bardziej puszysty, niz zwykle powiedzialbym. Spi wlasnie na moim poslaniu i rozwalil sie skubaniec, jak Rosja na mapie, hehe. Jest przekochany normalnie, jak widzie, ze jestem u kumpla, to nawet potrafi przyjsc po mnie, bo mu smutno samemu.
    :)
Dodaj odpowiedź
Odpowiada:
avatar gościa
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|

Pisząc odpowiedzi nie obrażaj innych. Więcej o netykiecie »

Wyszukiwanie
Zadaj pytanie
(potrzebujesz tylko 30 sekund!)
Opcje pytania
Guts - inne pytania Więcej pytań »
Sponsorowane