Jak leci Samosie i jak mija wam ta sobota?

Mnie uplynela pod znakiem porzadkow i majsterkowania. Poprzywieszalem kilka polek dla matuli, zrobilem porzadek z narzedziami i ogolne sprzatanie od piwnicy, po mieszkanie. Zjadlem sobie obiad, a terza czekam na kumpla, az przywiezie mi dobra czekoladke do palenia i potem jeszcze trening i chillout w gronie znajomych.

Pokaż odpowiedzi użytkownika (8) »


Najlepsza odpowiedź
  • ry5zarda
    (2 - 0)
    100%
    ry5zarda [18.02.17, 17:46]
    dziś produktywnie zdołałam jedynie nastawić pranie.

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • ry5zarda
    (2 - 0)
    100%
    najlepsza ry5zarda [18.02.17, 17:46]
    dziś produktywnie zdołałam jedynie nastawić pranie.
    dziś produktywnie zdołałam jedynie nastawić pranie.
  • gość
    (2 - 0)
    100%
    gość [18.02.17, 17:47]
    Spokojnie. Slucham Evanescence, mysle.
  • Guts
    (1 - 0)
    100%
    Guts [18.02.17, 17:50]
    ry5zarda
    dziś produktywnie zdołałam jedynie nastawić pranie.
    Jeszcze sie dzien nie skonczyl, bo w dalszym ciagu cos moze sie wydarzyc. Nie do razu rzym zbudowano Ryszardo, zawsze trzeba zaczynac od niewielkich krokow, aby osiagac te wieksze.
  • Guts
    (1 - 0)
    100%
    Guts [18.02.17, 17:52]
    gh0st
    Spokojnie. Slucham Evanescence, mysle.
    Ja musze sie gdzies spalac, wiec chwytam sie wszystkiego czego moge praktycznie. Obejrze sobie kilka odcinkow nowego ''Berserka'', a potem dalszy ciag programu. Nad czym tak dumasz?
  • Guts
    (1 - 0)
    100%
    Guts [18.02.17, 17:56]
    [autor="gh0st"] Spokojnie. Slucham Evanescence, mysle. [/autor] A ja sobie slucham tego. Planuje w Czerwcu wybrac sie na koncert w PL.
  • ChasingCars
    (2 - 0)
    100%
    ChasingCars [18.02.17, 18:09]
    Odsypialam, odpoczywalam, obejrzałam serial i ogólnie tak jakoś leniwie, ale żadnych planów i obowiązków nie miałam :)
  • SwinkaBrygida
    (2 - 0)
    100%
    SwinkaBrygida [18.02.17, 18:20]
    Złapała mnie grypa żołądkowa :/
  • Guts
    (1 - 0)
    100%
    Guts [18.02.17, 18:31]
    ChasingCars
    Odsypialam, odpoczywalam, obejrzałam serial i ogólnie tak jakoś leniwie, ale żadnych planów i obowiązków nie miałam :)
    Czyli regeneracja i zbieranie sil na nastepny tydzien. W sumie, to mozna i tak. Hehe.
  • Guts
    (1 - 0)
    100%
    Guts [18.02.17, 18:31]
    SwinkaBrygida
    Złapała mnie grypa żołądkowa :/
    W takim razie szybkiego powrotu do zdrowia Swineczko i pamietaj, aby pic duzo wody, zeby sie nie odwodnic!
  • ChasingCars
    (1 - 0)
    100%
    ChasingCars [18.02.17, 18:44]
    Guts
    ChasingCars
    Odsypialam, odpoczywalam, obejrzałam serial i ogólnie tak jakoś leniwie, ale żadnych planów i obowiązków nie miałam :)
    Czyli regeneracja i zbieranie sil na nastepny tydzien. W sumie, to mozna i tak. Hehe.
    oj następny tydzień będzie ciężki :(
->
Opcje pytania
Guts - inne pytania Więcej pytań »
Sponsorowane