gość
gość [02.02.17, 19:44]
odpowiedzi: 5

Pomozcie w wybraniu imienia dla chlopca :)

Hejka!
W swieta podrzucil nam ktos rudego kotka jest samcem i strasznym pieszczoszkiem :) Nie rozumiem jak ktos mogl wyrzucic takiego kochanego koteczka. Jest juz u nas jakis czas i sie bardzo zadomowil wiec przyszedl czas zeby nadac mu jakies imie adekwatne do jego pieszczoszkowego charakterku. Nic nam niestety nie przychodzi do glowy. Moze pomozecie? Z gory dziekuje :)



Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Odpowiedzi
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    Anonim [02.02.17, 20:13]
    Denal, Falset?
    Tutaj masz link do imion dla kotków moze któreś ci przypadnie do gustu:
    http://polki.pl/dom/zwierzeta,(...)96,artykul.html
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [02.02.17, 20:19]
    Puszek
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    gość [02.02.17, 20:24]
    wszarz
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [02.02.17, 20:36]
    Pizdoś p********y
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [02.02.17, 21:15]
    Fruczek
->
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
Sponsorowane