gość
gość [06.09.16, 23:57]
Tagi: call | center | ucieczka
odpowiedzi: 3

Ucieczka z call center...

.. Podpisalam umowe zlecenie na czas nieokreslony z miesiecznym wypowiedzeniem. Jestem po szkoleniu i 2 dniach pracy i szczerze bez szalu.. Chcialam sie zwolnic , za porozumieniem stron, ale uwazaja ze powinnam sprobowac. Myslicie,ze lepiej byloby jutro zlozyc wypowiedzenie, przeczekac miesiac? Nie mam jednak tej zylki sprzedawcy :p



Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Odpowiedzi
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    gość [07.09.16, 00:11]
    Zwolnij się, call center to jedna z najbardziej stresujących prac na rynku. To już kasjerka w sklepie ma lepiej... Robię jako adm. sieci w sporej firmie ISP. Czasami słucham sobie nagrań z rozmów z biura obsługi. Niektórzy ludzie są po prostu nie do wytrzymania. Każdemu odradzam pracę na tym stanowisku. Wierz mi - jeden klient może Ci spieprzyć cały dzień. Nie raz było tak, że koleżanki z BOK przychodziły do mnie do biura z grobowymi minami i humorami jakby ktoś umarł. Klient po tobie dosłownie wrzeszczy, próbujesz mu coś wytłumaczyć ale on nadal swoje. A ty oczywiście musisz zachować PEŁEN spokój i nawet głosu podnieść nie możesz.
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    gość [07.09.16, 00:31]
    gość
    Zwolnij się, call center to jedna z najbardziej stresujących prac na rynku. To już kasjerka w sklepie ma lepiej... Robię jako adm. sieci w sporej firmie ISP. Czasami słucham sobie nagrań z rozmów z biura obsługi. Niektórzy ludzie są po prostu nie do wytrzymania. Każdemu odradzam pracę na tym stanowisku. Wierz mi - jeden klient może Ci spieprzyć cały dzień. Nie raz było tak, że koleżanki z BOK przychodziły do mnie do biura z grobowymi minami i humorami jakby ktoś umarł. Klient po tobie dosłownie wrzeszczy, próbujesz mu coś wytłumaczyć ale on nadal swoje. A ty oczywiście musisz zachować PEŁEN spokój i nawet głosu podnieść nie możesz.

    Nie prawda! Nie zwalniaj się! Po dwóch dniach chcesz zrezygnować? Spróbuj wytrzymać. Posłuchaj jakichś rozmów na youtube, spróbuj wyćwiczyć sobie styl rozmowy. Bądź miły i moduluj głos tak, żeby nadać rozmowie barwę. W zależności od produktu, który sprzedajesz, spróbuj wyszukiwać jego największe zalety i przedstawiaj je w rozmowachl Nic się od razu nie zadzieje. Ja pierwszą swoją poważną pracę wykonywałem jako przedstawiciel handlowy. Nic z tego nie umiałem, w ogóle pierwsza w życiu styczność z czymś takim. Pierwszego dnia co prawda udało mi się coś sprzedać, ale po 8 godzinach biegania po domach i próbowania sprzedać telewizję. Najważniejsze to się nie poddać. I PRZEDE WSZYSTKIM - postaw sobie cel - 1 sprzedany produkt dziennie. Zacznij od jutra i nie myśl o drugim, nie myśl o pojutrze tylko skup się na jednym jutro. Pozdrawiam! c:
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [07.09.16, 01:01]
    gość
    gość
    Zwolnij się, call center to jedna z najbardziej stresujących prac na rynku. To już kasjerka w sklepie ma lepiej... Robię jako adm. sieci w sporej firmie ISP. Czasami słucham sobie nagrań z rozmów z biura obsługi. Niektórzy ludzie są po prostu nie do wytrzymania. Każdemu odradzam pracę na tym stanowisku. Wierz mi - jeden klient może Ci spieprzyć cały dzień. Nie raz było tak, że koleżanki z BOK przychodziły do mnie do biura z grobowymi minami i humorami jakby ktoś umarł. Klient po tobie dosłownie wrzeszczy, próbujesz mu coś wytłumaczyć ale on nadal swoje. A ty oczywiście musisz zachować PEŁEN spokój i nawet głosu podnieść nie możesz.
    Nie prawda! Nie zwalniaj się! Po dwóch dniach chcesz zrezygnować? Spróbuj wytrzymać. Posłuchaj jakichś rozmów na youtube, spróbuj wyćwiczyć sobie styl rozmowy. Bądź miły i moduluj głos tak, żeby nadać rozmowie barwę. W zależności od produktu, który sprzedajesz, spróbuj wyszukiwać jego największe zalety i przedstawiaj je w rozmowachl Nic się od razu nie zadzieje. Ja pierwszą swoją poważną pracę wykonywałem jako przedstawiciel handlowy. Nic z tego nie umiałem, w ogóle pierwsza w życiu styczność z czymś takim. Pierwszego dnia co prawda udało mi się coś sprzedać, ale po 8 godzinach biegania po domach i próbowania sprzedać telewizję. Najważniejsze to się nie poddać. I PRZEDE WSZYSTKIM - postaw sobie cel - 1 sprzedany produkt dziennie. Zacznij od jutra i nie myśl o drugim, nie myśl o pojutrze tylko skup się na jednym jutro. Pozdrawiam! c:


    Skazujesz ją na dni katorgi... masz przedstawiciel handlowy to nie konsultant w call center. Nie wiesz do czego może posunąć się człowiek po drugiej stronie słuchawki. Rozmowa w cztery oczy to zupełnie co innego. Kiedy człowiek nie widzi z kim rozmawia jego moralność się zmienia.
->
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
Sponsorowane