Plastry antykoncepcyjne

Dziewczyny używacie może plastrów lisvy? Ile może trwać okres od pierwszego przyklejania plastra? Bo mój okres juz trwa 11 dni i nie wiem czy odkleić czy co mam o tym myśleć ?



Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Odpowiedzi
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [29.07.16, 13:25]
    Raczej nie jest wskazane abyś go odkleiła, podobnie jest z pigułkami ja mam okres już 8 dzień ale ginekolog mi wytłumaczył, że tak się nieraz dzieje i organizm musi się do dawki hormonów przyzwyczaić, najwyżej zadzwoń do swojego ginekologa i popytaj. W sumie żałuję, że też nie zdecydowałam się na plastry ale chyba podczas kolejnej wizyty popytam co i jak. Kiedyś brałam już pigułki co prawda inne niż teraz i nie miałam okresu aż tak długo no ale na razie nie panikuję. Osłonowo muszę brać do nich provag bo niestety mam skłonność do infekcji i bez tego ani rusz.
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [29.07.16, 15:21]
    pampers dla ciebie a nie plastry
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    stratetka [30.07.16, 11:02]
    Nie znam się na plastrach, ale przy tabletkach to nie okres i przez pierwsze 3 miesiące moga być rozregulowane cykle. Dlaczego zdecydowałas się na plastry, a nie na tabletki? Ginekolog zrobil Ci badania pod kątem hormonów?
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    sportigirl [10.08.16, 20:25]
    Nic nie odklejaj. najlepiej zgłoś się do swojego lekarza. To jest Twój pierwszy plaster czy już któryś z kolei?
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    sasetka [16.08.16, 20:27]
    nie lepiej nie odklejać plastra,organizm musi się przyzwyczaić poczekaj 2-3 miesiące
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [17.08.16, 15:53]
    Ja używam lisvy ale u mnie wszystko jest ok . Nie mam z nimi żadnych problemów i nawet nie tyje po nich.
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    niesia [17.08.16, 16:26]
    Bo po Lisvach nie ma szans aby wystąpiło tycie. One mają dość niską dawkę hormonów, która nie powoduje skutków ubocznych. A o wzroście wagi to nawet nie ma słowa w ulotce.
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    sasetka [18.08.16, 18:57]
    studiowałam ulotkę lisvy i faktycznie wspomniane jest, że nie powodują wzrostu wagi
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    asarasa [31.08.16, 08:54]
    Skoro jest wspomniane to znaczy, że się jakoś asekurują chyba. Mój ginekolog mówił, że nie ma czegos takiego jak tycie po hormonach. Ona sprawiają, że można mieć większy apetyt, ale przeciez nikt nam jesc nie każe :) Co do antykoncepcji to wszystko warto z lekarzem konsultowac chociaz ja jednak bardziej przekonana jestem do tabletek. Plastry to dla mnie za duza dawka hormonalna jednak.
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [02.09.16, 11:31]
    Hmm, przecież plastry lisvy mają mała ilość hormonów, podobno najmniejszą spośród tych wszystkich środków antykoncepcyjnych dostępnych na rynku, to nie rozumiem...
->
Opcje pytania
pszczola - inne pytania Więcej pytań »
Sponsorowane