gość
Paweł [13.03.16, 21:04]
Tagi: plan | treningowy
odpowiedzi: 3

Plan treningowy

Czy to jest dobry plan treningowy na msae waze 85 kg.


Najlepsza odpowiedź
  • gość
    (2 - 1)
    67%
    gość [13.03.16, 21:16]
    Moim zdaniem kilka rzeczy:
    1. Lepiej robić klatkę z tricepsem, a plecy z bicepsem, nie odwrotnie jak u Ciebie, bo przy większości ćwiczeń na klatkę pracuje też tric (wszelkie wyciskania i pompki), a w ćwiczeniach na plecy pracuje bic (wiosła, podciągania i inne).
    2. Nogi i brzuch nie wiem czy dobrze robić w ten sam dzień, to dwie duże partie mięśni, może to być sporym obciążeniem dla organizmu.

    Jednak ile ludzi tyle opinii, jedni twierdzą ,że należy ćwiczyć mięśnie antagonistycznie, inny twierdzą ,że to zbrodnia, jedni twiedzą to, inni tamto... Generalnie przetestuj sam jak co na Ciebie działa ;)

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    (2 - 1)
    67%
    najlepsza gość [13.03.16, 21:16]
    Moim zdaniem kilka rzeczy:
    1. Lepiej robić klatkę z tricepsem, a plecy z bicepsem, nie odwrotnie jak u Ciebie, bo przy większości ćwiczeń na klatkę pracuje też tric (wszelkie wyciskania i pompki), a w ćwiczeniach na plecy pracuje bic (wiosła, podciągania i inne).
    2. Nogi i brzuch nie wiem czy dobrze robić w ten sam dzień, to dwie duże partie mięśni, może to być sporym obciążeniem dla organizmu.

    Jednak ile ludzi tyle opinii, jedni twierdzą ,że należy ćwiczyć mięśnie antagonistycznie, inny twierdzą ,że to zbrodnia, jedni twiedzą to, inni tamto... Generalnie przetestuj sam jak co na Ciebie działa ;)
    Moim zdaniem kilka rzeczy:
    1. Lepiej robić klatkę z tricepsem, a plecy z bicepsem, nie odwrotnie jak u Ciebie, bo przy większości ćwiczeń na klatkę pracuje też tric (wszelkie wyciskania i pompki), a w ćwiczeniach na plecy pracuje bic (wiosła, podciągania i inne).
    2. Nogi i brzuch nie wiem czy dobrze robić w ten sam dzień, to dwie duże partie mięśni, może to być sporym obciążeniem dla organizmu.

    Jednak ile ludzi tyle opinii, jedni twierdzą ,że należy ćwiczyć mięśnie antagonistycznie, inny twierdzą ,że to zbrodnia, jedni twiedzą to, inni tamto... Generalnie przetestuj sam jak co na Ciebie działa ;)
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [04.04.16, 14:05]
    A konsultowałeś ten plan z trenerem personalnym? W kwestiach treningu najlepiej prosić o porade fachowcow. Jak już będziesz miał ustawiony plan treningowy możesz zastanowic się nad dorzuceniem odpowiedniej suplementacji. Szeroki wybor naprawde porządnych specyfikow maja w http://www.elitesportfood.pl/#start
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [17.04.17, 11:14]
    polecam ci ten sprzęt fitness https://www.e-insportline.pl
->
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
Sponsorowane