Narkotyki

Witam , mam faceta którego bardzo kocham , zależy mi na nim . Dla niego rozwiodłam się z mężem po znajomości ok. 7 miesięcy zaczeło się psuć między nami ponieważ zaczął często spożywać kokaine ( co sobota )pratycznie. Jak mu mogę pomóc ? Co mogę zrobić aby nasz związek przetrwał jestem bezradna. Niszczy mnie to co widzę .. :(


Najlepsza odpowiedź
  • gość
    (2 - 0)
    100%
    gość [15.12.15, 12:41]
    SKRZYWDZIŁAŚ DZIECI ODBIERAJĄC IM OJCA.
    TERAZ PŁACISZ ZA TO.
    Przepraszam ale nawet Ci nie współczuję. :)
    Dalej dawaj mu na ćpanie aż się zaćpa. :)

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    (2 - 1)
    67%
    gość [15.12.15, 11:30]
    Trzeba było być przy mężu :s pewnie nie był ćpunem :( to teraz się ;męcz ;)
  • nesscafe
    (2 - 1)
    67%
    nesscafe [15.12.15, 11:44]
    Moim zdaniem, ciężko będzie ci cokolwiek zrobić... taka osoba musi chcieć z tego zrezygnować, a to że się między wami psuje to znak że raczej nie chce rezygnować z tego dla Ciebie.... Wiec może sobie odpuść ?
  • gość
    (2 - 0)
    100%
    najlepsza gość [15.12.15, 12:41]
    SKRZYWDZIŁAŚ DZIECI ODBIERAJĄC IM OJCA.
    TERAZ PŁACISZ ZA TO.
    Przepraszam ale nawet Ci nie współczuję. :)
    Dalej dawaj mu na ćpanie aż się zaćpa. :)
    SKRZYWDZIŁAŚ DZIECI ODBIERAJĄC IM OJCA.
    TERAZ PŁACISZ ZA TO.
    Przepraszam ale nawet Ci nie współczuję. :)
    Dalej dawaj mu na ćpanie aż się zaćpa. :)
->
Opcje pytania
dobryaniol - inne pytania
Sponsorowane