gość
gość [08.12.15, 11:23]
odpowiedzi: 19

Słyszeliście kiedykolwiek o takim stylu muzycznym jak ? ...

Break beaty ? Jeżeli to proszę bardzo dla was randomowy kawałek z płyty Fokusa ( który swego czasu obcował z muzyką d n b ) dla głodnych słuchaczy płyta nosi nazwę Brak 2 Sensu :) Jest dość ciekawa a każdy kawałek Niepowtarzalny :) .

https://


Najlepsza odpowiedź
  • Pioneer
    (1 - 0)
    100%
    Pioneer [08.12.15, 12:20]
    MonkeyDLuffy89
    Pioneer
    MonkeyDLuffy89
    ..a wszyscy dookoła kisną, to jest najzabawniejsze :D
    Jak ogórki kiszone xDD hahaha !
    Beka XD

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • Pioneer
    (1 - 0)
    100%
    Pioneer [08.12.15, 11:29]
    Tak
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    gość [08.12.15, 11:30]
    Pioneer
    Tak
    O siema Pioneerze :D Dawno cie nie widziałem stary :D Czyli mniemam , iż miałeś okazję przesłuchać ową wcześniej wymienioną przeze mnie płytę :) ?
  • Pioneer
    (0 - 0)
    0%
    Pioneer [08.12.15, 11:34]
    MonkeyDLuffy89
    Pioneer
    Tak
    O siema Pioneerze :D Dawno cie nie widziałem stary :D Czyli mniemam , iż miałeś okazję przesłuchać ową wcześniej wymienioną przeze mnie płytę :) ?
    Szczerze to nawet nie wiem, za dużo tego mam na lapku, teraz na nieco inne płytki poluję ; >
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [08.12.15, 11:34]
    [autor="Pioneer"] [/autor] Widziałem kiedyś jeden z twoich postów :) Ty także widzę siedzisz w bardziej elektronicznej muzyce itp. :) działasz coś ?
    https://
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [08.12.15, 11:35]
    Pioneer
    MonkeyDLuffy89
    Pioneer
    Tak
    O siema Pioneerze :D Dawno cie nie widziałem stary :D Czyli mniemam , iż miałeś okazję przesłuchać ową wcześniej wymienioną przeze mnie płytę :) ?
    Szczerze to nawet nie wiem, za dużo tego mam na lapku, teraz na nieco inne płytki poluję ; >
    Co ciekawego w ostatnim czasie zwróciło twoją uwagę :) ? Może też obczaje :P
  • Pioneer
    (0 - 0)
    0%
    Pioneer [08.12.15, 11:43]
    MonkeyDLuffy89
    Hehe nie działem, bo się zepsułem ;P Ostatnio nic ciekawego nie znalazłem, ale szukam sobie wydań japońskich i gold disc np. iron maiden, wszelakiego rocka, lat 80 i różnej elektroniki, jak poznajduję, to atak na zmieniarkę :D
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [08.12.15, 11:50]
    Pioneer
    MonkeyDLuffy89
    Hehe nie działem, bo się zepsułem ;P Ostatnio nic ciekawego nie znalazłem, ale szukam sobie wydań japońskich i gold disc np. iron maiden, wszelakiego rocka, lat 80 i różnej elektroniki, jak poznajduję, to atak na zmieniarkę :D
    Iron Maiden i Fredy xDD Kultowe :D Mój przyjaciel ze szkolnych lat był wielkim fanem IA i do do tego grał na garach od 8 roku życia :) Dzieki niemu właśnie poznałem ten zespół :P
  • gość
    (1 - 0)
    100%
    mf [08.12.15, 11:52]
    Lubie fokusa od czasów paktofoniki.słucham sobie od dawna.Ja tam ostatnio mam chrapke na Linkin park czy Bomfunk mc's no I the chemical brothers .Jakos ostatnio powróciłem do albumów In stereo I Burnin snakers I płyta meteora linkin park.
  • Pioneer
    (1 - 0)
    100%
    Pioneer [08.12.15, 11:53]
    MonkeyDLuffy89
    Też miałem ochotę, ale jak na razie tylko pałeczki mam, pozostało się przy słuchaniu :)
  • gość
    (1 - 0)
    100%
    mf [08.12.15, 11:56]
    Iron maiden też lubie I ich wokaliste bruca dickinsona.Ale ostatnio jakos do linkin park powracam .Albo kiedys sľuchałem też troche ramstein też fajna grupa.
->
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
Sponsorowane