Zapomniałem hasła » Zarejestruj się »
gość
gość [31.08.09, 09:24]
odpowiedzi: 13
Zgłoś

Czym grozi przedawkowanie wapna i magnezu?

Hej właśnie robiłam sobie taki rozpuszczalny wapń z magnezem. Wiecie pewnie w takich okrągłych tabletkach do rozpuszczania w wodzie. I tam pisze że wolno 1 tabletke dziennie, ale nie ma dlaczego. Co może sie stac jesli bede rozrabiac wiecej?


Najlepsza odpowiedź
  • gość
    (5 - 0)
    100%
    gość [28.03.12, 10:32]
    Objawami przedawkowania wapnia są: pragnienie, wielomocz, brak łaknienia, osłabienie mięśni, znużenie, dezorientacja; mogą wystąpić nudności, wymioty i niemiarowość serca. W przypadku przedawkowania zastosować intensywne nawadnianie doustnie (powyżej 2 litrów przegotowanej wody) i skonsultować się z lekarzem.

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [31.08.09, 09:38]
    JohnArkad

    aha dzieki
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    gość [31.08.09, 09:50]
    Chyba nic ci się nie stanie,bo też tak robiłam a wyszłam cało.Ale lepiej tak nie rób bo to tylko strata pięniędzy a witamin ci nie przybędzie.Lepiej bierz ile pisze.
  • gość
    (1 - 1)
    50%
    gość [30.06.10, 11:30]
    jest napisane awwwww.
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    kości [18.09.10, 20:54]
    własnie ja też musze pić wapń tylko mi pisze, ze można 3 tabletki dziennie... mi rodzice nie pozwalaja wiecej niz 1 tabletke pić tylko też nie wiem co grozi za przedawkowanie...
  • gość
    (2 - 1)
    67%
    Iwonka [29.11.10, 23:15]
    Tak weszłam na to forum bo po wapnie mnie serce strasznie bolało... i wiem już czemu heh :P więc wierzcie że są objawy nieporządane :P a ja żeby szybko wyzdrowieć piłam wapno 3 razy dziennie po 2 tabletki..
  • gość
    (0 - 2)
    0%
    gość [14.01.11, 21:37]
    niewiem hej jo
  • gość
    (0 - 3)
    0%
    gość [14.01.11, 21:39]
    to maże spowolnić prace serca a wtedy wiadomo co może się stać może prowadzić do zakłucenia procesów krwi oraz ciśnienia tetniczego
  • gość
    (1 - 0)
    100%
    gość [14.03.11, 18:39]
    Ile trzeba wziąć tego wapna, żeby można było mówić o przedawkowaniu? Kupiłam dla córki musujące wapno dla dorosłych, bo tylko takie było smakowe, i teraz się trochę obawiam.
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    gość [12.04.11, 22:22]
    Jeśli bierzesz musujące to raczej nie przedawkujesz samego wapnia i magnezu, raczej chodzi o substancje pomocnicze, które w nadmiarze szkodzą - jeśli masz braki wapnia i magnezu lepiej pomyśl o sensowniejszych suplementach...
  • gość
    (1 - 7)
    13%
    gość [03.06.11, 15:17]
    Serce nie jest unerwione nie może boleć
Dodaj odpowiedź
Odpowiada:
avatar gościa
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|

Pisząc odpowiedzi nie obrażaj innych. Więcej o netykiecie »

Wyszukiwanie
Zadaj pytanie
(potrzebujesz tylko 30 sekund!)
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
Sponsorowane