gość
Gość [16.04.15, 19:53]
Tagi: krzywy | penis
odpowiedzi: 6

Krzywy Penis

Mam krzywego penisa i czy walenie drugą ręką rozwiąże Problem?Naprostuje się i czy jest ryzyko ze mogę go uszkodzić. Kolega powiedział mi że jestem p******y jak chce go prostować ale ja słyszałem ze to może zadziałać.Czekam na odpowiedzi. proszę się nie śmiać bo to poważny problem dla mnie.


Najlepsza odpowiedź
  • gość
    (2 - 0)
    100%
    gość [16.04.15, 20:57]
    Najwyżej czasami się pomylisz i zamiast w c i p k ę wsadzisz w pupę partnerce i zaliczysz a n a l

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    (1 - 0)
    100%
    gość [16.04.15, 19:55]
    Nie nie naprostujesz
  • gość
    (3 - 2)
    60%
    WEteran [16.04.15, 19:56]
    Wsadz go w imadło napewno się sprostuje
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    Leticia [16.04.15, 19:56]
    Gim \bazo lepiej się ucz do egzaminów gimnazjalnych a nie ....
  • gość
    (1 - 1)
    50%
    Gość [16.04.15, 20:03]
    mam jeszcze jedno pytanie. Ostatnio przeprowadzam remont generalny mojego Ursusa C360. Okazuje się, że wytarł się wypust pod sprzęgłęm rozłącznym od wałka napędowego. Próbuję wytoczyś wałek samodzielnie ze stali węglowej C45, którą potem zahartuję. Długość wałka to ok 25cm, nawierciłęm nakiełek i zamontowałem go w uchwycie tokarskim trójszczękowym. I tutaj się pojawia problem: jako nóż zastosowałem płytkę ceramiczną z łamaczem wiór. Parametry toczenia: posuw 3cm/min, pr obrotowa to 1200obr min. Parametry niby powinne być ok, ale złamałęm juz drugi nóż ze względu na zbyt duze bicie promieniowe, którego źródła nie mogę zlokalizować. Ma ktos z kolegów jakiś pomysł jak zwalczyc owy efekt lub ewentualnie jaką głebokosc zbierania materiału ustawić w parametrach procesu? Czekam na odpowiedź bo nie chce sie narażac na dalsze koszty. Pozdrawiam
  • gość
    (0 - 1)
    0%
    Gość [16.04.15, 20:10]
    Kolego WEteran, pytanie do Ciebie bo chyba troche obeznany jestes... Ostatnio przeprowadzam remont generalny mojego Ursusa C360. Okazuje się, że wytarł się wypust pod sprzęgłęm rozłącznym od wałka napędowego. Próbuję wytoczyś wałek samodzielnie ze stali węglowej C45, którą potem zahartuję. Długość wałka to ok 25cm, nawierciłęm nakiełek i zamontowałem go w uchwycie tokarskim trójszczękowym. I tutaj się pojawia problem: jako nóż zastosowałem płytkę ceramiczną z łamaczem wiór. Parametry toczenia: posuw 3cm/min, pr obrotowa to 1200obr min. Parametry niby powinne być ok, ale złamałęm juz drugi nóż ze względu na zbyt duze bicie promieniowe, którego źródła nie mogę zlokalizować. Ma ktos z kolegów jakiś pomysł jak zwalczyc owy efekt lub ewentualnie jaką głebokosc zbierania materiału ustawić w parametrach procesu? Czekam na odpowiedź bo nie chce sie narażac na dalsze koszty. Pozdrawiam
  • gość
    (2 - 0)
    100%
    najlepsza gość [16.04.15, 20:57]
    Najwyżej czasami się pomylisz i zamiast w c i p k ę wsadzisz w pupę partnerce i zaliczysz a n a l
    Najwyżej czasami się pomylisz i zamiast w c i p k ę wsadzisz w pupę partnerce i zaliczysz a n a l
->
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
Sponsorowane