gość
gość [26.11.12, 02:31]
Tagi: CO | lajkow | miec | pod | wiecej | zdjeciem | zeby | zrobic
odpowiedzi: 7

Co zrobic zeby miec wiecej lajkow pod zdjeciem?

no bo sie wkrwiam, bo jest tyle dziewczyn ktore sa brzydkie albo cos i maja 100-150 lajkow. a ja mam 22 max 32 bylo. wtf?


Najlepsza odpowiedź
  • kontemOK
    (24 - 2)
    92%
    kontemOK [26.11.12, 02:52]
    rozbierz się.

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    (19 - 1)
    95%
    dokladniejpisz! [26.11.12, 02:38]
    zrob sobie sam lajki bo pod twoichi zdjeciami nikt inny nie zrobi
  • gość
    (19 - 3)
    86%
    dokladniejpisz! [26.11.12, 02:41]
    aha i ich nie robic zdjec bo pana sztuka i wszystko co pan robi to mniej niz zero i podgono tak wiec jak chce miec pan lajki to niech pan w koncu w********a z tego swiata to wszyscy pod pana zdjeciem lajki damy
  • gość
    (19 - 1)
    95%
    gość [26.11.12, 02:42]
    moze te inne dziewczyny maja wiecej znajomych ?
  • gość
    (19 - 1)
    95%
    gość [26.11.12, 02:45]
    Hmmm nie sądzisz że czegoś im brakuje? Np. ubrań?
  • kontemOK
    (24 - 2)
    92%
    najlepsza kontemOK [26.11.12, 02:52]
    rozbierz się.
    rozbierz się.
  • gość
    (19 - 1)
    95%
    gość [04.11.13, 22:02]
    Moze poprostu sa ladniejsze, i bardziej lubiane XD
  • gość
    (1 - 0)
    100%
    gość [24.04.14, 18:44]
    Daj mi link do twojego konta na fb ja ci lajkne wszystkie zdjęcia a ty mi. ok? ja się nazywam Emiśka Maryśka Kowalik
->
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
Sponsorowane