Zapomniałem hasła » Zarejestruj się »
gość
gość [30.10.12, 17:29]
Tagi: bola | mnie | nogi | rece
odpowiedzi: 2
Zgłoś

Bolą mnie ręce i nogi

codziennie pod koniec lekcji w szkole juz zaczynam sie zle czuć, spożywam jakis prowiant i siadam do kompa, przy ktorym jest koniec, nie moge ustac na nogach a rece same lezą na klawiaturze i bola przy pisaniu bo musze podnosic palce, jak zwykle minie mi to pewnie dopiero rano.
do tego boli mnie glowa w innych miejscach w roznym czasie

mam nerwice, ale wydaje mi sie ze to coś powazniejszego, a ja tylko na ta nerwice zwalam zebym nie musiala isc do lekarza


Najlepsza odpowiedź
  • gość
    (10 - 0)
    100%
    gość [30.10.12, 17:37]
    dziwne objawy skotaktujsie z lekarzem i ogranicz komputer troche ruchu sie przyda bo moze stawy i kosci siepoprostu 'zastaly'

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • wilczeq19
    (9 - 1)
    90%
    wilczeq19 [30.10.12, 17:37]
    Z tego co napisałaś możliwe że jest to miastenia gravis. Idź z tym do lekarza bo jest poważna sprawa !!
  • gość
    (10 - 0)
    100%
    najlepsza gość [30.10.12, 17:37]
    dziwne objawy skotaktujsie z lekarzem i ogranicz komputer troche ruchu sie przyda bo moze stawy i kosci siepoprostu 'zastaly'
    dziwne objawy skotaktujsie z lekarzem i ogranicz komputer troche ruchu sie przyda bo moze stawy i kosci siepoprostu 'zastaly'
Dodaj odpowiedź
Odpowiada:
avatar gościa
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|

Pisząc odpowiedzi nie obrażaj innych. Więcej o netykiecie »

Wyszukiwanie
Zadaj pytanie
(potrzebujesz tylko 30 sekund!)
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
  • gość

    Jak nie przytyć »

    Zadane przez gość w Zdrowie [wczoraj, 15:57]

  • gość

    Android ekran »

    Zadane przez vhh w Zdrowie [03.12.16, 15:19]

  • stawistaw

    Okres »

    Zadane przez stawistaw w Zdrowie [03.12.16, 13:36] (4 odpowiedzi)

  • gość

    Moja dziewczyna »

    Zadane przez gość w Zdrowie [01.12.16, 19:08] (3 odpowiedzi)

Sponsorowane