Zapomniałem hasła » Zarejestruj się »
gość
chora na fobie [06.09.12, 10:30]
Tagi: fobia | spoleczna
odpowiedzi: 19
Zgłoś

Fobia społeczna

od 9 lat choruje na fobie spoleczną, ojciec cale zycie ciągle chlał matka go broni mowi mi ze sama sie nabawilam tej choroby;/ ciagle mnie wyzywa itd.czy to przez niego jestem chora 30 lat pil ciągle a teraz przerwal leczenie.Czy jest to uleczalne czy będe calkiem zdrowa?pomozcie i piszcie mądrze bo to wazne


Najlepsza odpowiedź
  • RiczartPriczart
    (3 - 0)
    100%
    RiczartPriczart [06.09.12, 10:53]
    chora na fobie
    gość
    Musisz sie po prostu leczyc i przezwyciezyc fobie, inaczej sobie nie poradzisz, taka jest prawda. Ja znam osobe, dziewczyne, ktora ma podobna fobie, fobie lękowa, czyli nie potrafi isc na studia, do pracy bo miewa stany lekowe i rzadziej depresje. Normalnie ze mna rozmawia bo wie ze ma we mnie oparcie i moze mi wszystko powiedziec a ogolnie to jej rowiesnicy czy ludzie z otoczenia ,nie rozumieja. Chodzila na terapie do przychologia, czy na jakies kolko psychologiczne i mowila ze jej to bardzo pomoglo ,tylko z jakiejs, niewiadomej mi przyczyny,przestala chodzic. teraz zamierza wrocic:)
    dziękuje za zrozumienie. Ale jest to uleczalne? i czy moje dziecko kiedys bedzie zdrowe?

    no choroby psychiczne są uleczalne tak jak większość innych. a z dzieckiem nie ma to nic wspólnego, nie ma zadnych przesłanek ze tez mialo by chorowac

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • loli27loli
    (0 - 0)
    0%
    loli27loli [06.09.12, 10:32]
    Przepraszam ale mogłabyś wytłumaczyć mi co to fobia społeczna?
  • gość
    (2 - 0)
    100%
    chora na fobie [06.09.12, 10:32]
    loli27loli
    Przepraszam ale mogłabyś wytłumaczyć mi co to fobia społeczna?

    ogolnie mówią lęk paniczny przed otoczeniem ludzmi itd np boje sie jechac z ludzmi w autobusie :(
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    chora na fobie [06.09.12, 10:34]
    prosze o odpowiedz :(
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [06.09.12, 10:35]
    aha, a czemu sie boisz jezdzic z nimi autobusem?
  • loli27loli
    (1 - 0)
    100%
    loli27loli [06.09.12, 10:35]
    moim zdaniem to siedzi w psychice.
    Ja tak mysle.
  • poziomka89
    (1 - 0)
    100%
    poziomka89 [06.09.12, 10:36]
    wydaje mi sie ze powinnas sie zglosic do psychologa.
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    chora na fobie [06.09.12, 10:37]
    gość
    aha, a czemu sie boisz jezdzic z nimi autobusem?



    poniewaz to są objawy tej choroby mam wrazenie ze ludzie mnie dziwnie obserwują itd jakby chcieli poiwedziec mi cos zlego .Dodam jeszcze ze cale gimnazjum i podstawowke bylam odpychana od rowiesnikow tzn robili sobie grupki a mnie nie chcieli a na nk prawie nikt mnie niechcial przyjąc wyzywali mnie itd
  • loli27loli
    (0 - 0)
    0%
    loli27loli [06.09.12, 10:37]
    poziomka89
    wydaje mi sie ze powinnas sie zglosic do psychologa.

    Zgadzam się.
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [06.09.12, 10:39]
    wydaje mi się, że powinnaś spiąć poślady i rozchmurzyć się, albo możesz mówić złe rzeczy do wszystkich ludzi w autobusie zanim oni ci to powiedzą i wtedy jesteś bezpieczna
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    chora na fobie [06.09.12, 10:40]
    poziomka89
    wydaje mi sie ze powinnas sie zglosic do psychologa.


    Bylam pare razy wiosną i wykryto wlasnie u mnie tą chorobe bo wczesniej mysleli ze mam anoreksje tylko ze ja sie wogole jak anoretkyczka niezachowuje bo nie boje sie jesc :) chodze tez co miesiąc do psychiatry a w tym wszystkim rok temu zostawil mnie chlopak dla innej i ma nią dziecko a mniepowiedzial ze niebedzie mogl miec dzieci... co gorsza kazdy mowi ze ja jestem atrakcyjnijesza od niej jesli ktos chce moge podac namiar na nią to ją sami ocenicie
Dodaj odpowiedź
Odpowiada:
avatar gościa
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|

Pisząc odpowiedzi nie obrażaj innych. Więcej o netykiecie »

Wyszukiwanie
Zadaj pytanie
(potrzebujesz tylko 30 sekund!)
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
  • gość

    Swierzb »

    Zadane przez gość w Zdrowie [4 godziny temu]

  • gość

    Odchudzanie »

    Zadane przez gość w Zdrowie [9 godzin temu] (1 odpowiedź)

  • gość

    Jaki liquid ? »

    Zadane przez Zuza w Zdrowie [wczoraj, 10:56] (3 odpowiedzi)

  • gość

    Zimno »

    Zadane przez kskasoa w Zdrowie [24.10.14, 08:00] (2 odpowiedzi)

Sponsorowane