Zapomniałem hasła » Zarejestruj się »
gość
gość [18.11.08, 20:15]
Tagi: odchudzanie
odpowiedzi: 42
Zgłoś

Jak schudnac 5 kg w 2 tygodnie?

Hej wszystkim , potrzebuje diety cud . Chcialabym schudnac 5 kg do sukienki urodzinowej . Czy macie moze jakies pomysly ?


Najlepsza odpowiedź
  • gość
    (11 - 1)
    92%
    gość/renia18 [21.04.09, 15:56]
    Hmmmm tak Sobie czytam co Wy wszytkie tu piszecie i stwierdzam ze bardzo na tym sie nie znacie... nic nie jesc bzdura!!! nie bedziesz jadlla przez tydzien schudniesz 4 kilo a wciagu 4 dni nastepnych jak zaczniesz jesc przytyjesz 8 efekt jojo!!! sniadanie jedzcie normalne ale nie duze na drugie jakas kanpke owoc obiad zjedzcie obfity taki wartosciowy i do nastepnego dnia nic chyba ze jestescie glodbi to kiwi czy inny owoc...ale przedewszytkim zero słodyczy i duzo pic wody mineralnej jak i rowniez cwiczcie a napewno efekt zobaczycie....wciagu miesiaca schudłam 10 kilogramow ale nadal sie pilnuje jej!!!! to nie bedzie efektu jojo!!! sprobojcie!!!

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • vempi
    (1 - 3)
    25%
    vempi [18.11.08, 20:16]
    zelixa na recepte 30zł
  • gość
    (3 - 8)
    27%
    gość [18.11.08, 20:17]
    nic nie jeść... mówią, że człowiek bez pokarmu moze przetrwać ok. miesiąca. Aby schudnąć 5 kg w 2 tygodnie wysarczy, ze będziesz biegła do pracy/szkoły przez te 2 tygodnie.
  • gość
    (3 - 4)
    43%
    gość [18.11.08, 20:17]
    poszerz sukienkę u krawcowej albo przestań jeść. w ten sposób możesz stracić niechciane kilogramy a nawet życie ;)
  • gość
    (3 - 2)
    60%
    gość [18.11.08, 20:17]
    vempi
    zelixa na recepte 30zł


    lewatywa jest tańsza i chyba zdrowsza.
  • gość
    (2 - 1)
    67%
    gość [18.11.08, 20:20]
    Hmm.... interesujace . Jak narazie przestalam jesc kolacje , ale nie opuszczam sniadania no i cwicze brzuszki . Mialam nadzieje , ze znacie jakies dodatkowe sekrety które moglyby wspomoc moje dzialania . Przestac jesc ? Nie dzieki .
  • kikilu
    (2 - 1)
    67%
    kikilu [18.11.08, 20:20]
    Ogranicz dawkę kalorii do 1000 i dużo ćwicz, są też bardziej racjonalne diety, ale efekt jojo gwarantowany.
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    Makrela [18.11.08, 20:20]
    Zrób codziennie w seriach łącznie 20minut sprintu i na pewno schudniesz - ale wtedy dieta musi być bez zmian i zjeść po takim wysiłku, bo jak przestaniesz jeść to ubędzie Ci mięśni a nie tłuszczu.
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [18.11.08, 20:24]
    dieta koktajlowa ;P najlepsza jest ;P
  • gość
    (1 - 2)
    33%
    gość [18.11.08, 20:32]
    wirus rota.....to oczywiście żart, ale to był jedyny raz, kiedy szybko schudłam w parę dni...;)
  • gość
    (1 - 3)
    25%
    gość [18.11.08, 20:34]
    dieta kopenhaska
Dodaj odpowiedź
Odpowiada:
avatar gościa
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|

Pisząc odpowiedzi nie obrażaj innych. Więcej o netykiecie »

Wyszukiwanie
Zadaj pytanie
(potrzebujesz tylko 30 sekund!)
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
Sponsorowane