Zapomniałem hasła » Zarejestruj się »
gość
gość [04.09.08, 13:26]
odpowiedzi: 135
Zgłoś

Czy to prawda że po tabletkach antykoncepcyjnych się tyje?

Koleżanka mi tak powiedziała. Dodała że rosną też piersi. To prawda? Czym to jest spowodowane?


Najlepsza odpowiedź
  • gość
    (30 - 5)
    86%
    gość [17.09.08, 00:55]
    Biorę od 6 miesięcy Yasminelle, nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych. Nie przytyłam, wagę utrzymuje ciągle taką samą. Moja koleżanka też bierze te same tabletki i przytyła 8kg. Dodam także, że moje miesiączki nie są już tak bolesne jak kiedyś. Takie rzeczy to indywidualna sprawa każdej kobiety. Warto się udać do ginekologa i z nim porozmawiać, żadna z udzielonych odpowiedzi może się nie przydać, bo każda kobieta jest inna i potrzebuje indywidualnego podejścia.

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
  • gość
    (43 - 38)
    53%
    [07.09.08, 21:56]
    Ja po przepisaniu pierwszych przez swojego ginekologa przytyłam 5kg, ale urosÅ‚y mi dzięki temu piersi więc nie jest tak źle. Później zmienił mi na jakieś nowsze i okazało się że już nie było efektu z otyłością.
  • gość
    (34 - 46)
    43%
    [07.09.08, 22:06]
    tylko po diane... tabletki nowej generacji można spożywać bez umiaru;)
  • (39 - 41)
    49%
    [08.09.08, 01:34]
    Ja nie miałam problemów z tyciem, może to zależy od DNA? Ale zawsze jak coś to udaj się do ginekologa i opowiedz mu o swoich problemach. Na pewno pomoże!
  • gość
    (47 - 41)
    53%
    [08.09.08, 10:23]
    polecam Yasminelle cene w aptekach od 35 do 42zl
  • gość
    (37 - 34)
    52%
    [08.09.08, 12:40]
    Jest to nieprawda. Jesli masz dobrze dobrana tabletki.
  • gość
    (39 - 37)
    51%
    [08.09.08, 14:25]
    Dobry lekarz, dobre (nowoczesne) tabletki, badania = brak tycia.
  • gość
    (51 - 41)
    55%
    [08.09.08, 23:52]
    jest to zwiazane z zawartym w tabletkach mutagenem. jako nastepne, wyrosna Ci czułki. na czółku.
  • gość
    (35 - 38)
    48%
    [09.09.08, 01:29]
    przytyć to może nie przytyjesz, ale ... na "babski" rozum: skoro dodajesz do organizmu "nadprogramowo" hormon, który zmienia naturalne funkcje twojego ciała... to...? Ekologia moja droga !!! Tylko ekologia.
  • gość
    (32 - 33)
    49%
    [09.09.08, 12:55]
    wszystko zalezy od organizmu, każdy organizm reaguje inaczej
  • gość
    (20 - 25)
    44%
    gość [12.09.08, 08:22]
    Jesli poprosisz ginekologa zeby dal ci tabletki od ktorych nie przytyjesz , czyli te nowoczesne - nie te sprzed paru lat - to napewno nie przytyjesz ! Ktos tam napisał ze po diane sie napewno przytyje... Ja brałam pół roku i tak bardzo nei przytyłam ( moze 1 kg), chociaz slyszalam o przyadkach po 20 kg :P hehe ale w to nie wierze. POlecam Yasminelle lub Yasmin, ale Yasminelle to ta nowa forma Yasmin wiec pewnie i lepsza ;)
Dodaj odpowiedź
Odpowiada:
avatar gościa
:)
  • :/
  • :(
  • :)
  • :*
  • :<
  • :0
  • :o
  • >:D
  • :d
  • :|
  • :x
  • ;)
  • ;(
  • :p
  • :s
  • >:d
  • :D
  • >:o
  • :]
  • :[
  • :P
  • >:|

Pisząc odpowiedzi nie obrażaj innych. Więcej o netykiecie »

Wyszukiwanie
Zadaj pytanie
(potrzebujesz tylko 30 sekund!)
Opcje pytania
Inne z tej kategorii:
Sponsorowane